Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mage til grim fragtservice skal man lede længe efter.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sååå har jeg lige taget et par dybe indåndinger som opfordret.

Jeg har intet imod at mine mangler, misforståelser og fejl bliver påpeget, og jeg har heller intet imod at indrømme at jeg skal gøre mig mine erfaringer som ny aktør på banen.

Der ændrer dog ikke på at jeg har været irriteret og stadig ser det som dårlig service at få at vide at jeg skal regne med at mine varer kommer på en dato, som ikke bliver overholdt.

Men sådan er vilkårene som jeg kan forstå, og det må jeg indrette mig efter.

Men det betyder ikke at jeg ikke har bestilt mine varer i god tid. For var jeg sent ude så ville jeg have bestilt dem express eller lignende. Og netop derfor reagerer jeg som jeg gjorde på Kirstens udsagn.

Jeg er den første til at acceptere at folk har forskellige holdninger til feks. hvad der er god service eller ej. Og jeg føler derfor ikke at "alle I andre bare er nogle dummer fjolser".
Kan ikke forstå at den overhovedet kommer op, da jeg ikke har ytret noget lignende eller sågar ladet det ligge mellem linierne.

Fred herfra.

Dennis

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Denras:

Jeg har intet imod at mine mangler, misforståelser og fejl bliver påpeget, og jeg har heller intet imod at indrømme at jeg skal gøre mig mine erfaringer som ny aktør på banen.

Der ændrer dog ikke på at jeg har været irriteret og stadig ser det som dårlig service at få at vide at jeg skal regne med at mine varer kommer på en dato, som ikke bliver overholdt.

Men sådan er vilkårene som jeg kan forstå, og det må jeg indrette mig efter.

Fordi du er utilfreds med et fragtfirma, det er vi alle på et eller andet tidspunkt, så overvej lige ordvalget i fremtiden. "Grim fragtservice" klinger ik særlig positivt eller forstående. Fragtfirmaer er mennesker, som alle os andre, og laver fejl som alle os andre. At det er pisse belastende, er vi helt enige i, men "thats part of the game", og dumt at spilde humør, tid og ressourcer på.

Denras:

Jeg er den første til at acceptere at folk har forskellige holdninger til feks. hvad der er god service eller ej. Og jeg føler derfor ikke at "alle I andre bare er nogle dummer fjolser".
Kan ikke forstå at den overhovedet kommer op, da jeg ikke har ytret noget lignende eller sågar ladet det ligge mellem linierne.

Jeg kalder alt for fjols(er), hvis der skal understreges en pointe. Du skal ik læse det ordret, det er bare for at tydeliggøre pointen i sammenhængen...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)