Efter min partner og mig fik vores aftale i stand med vores leverandør i USA, og endelig var klar til at tage nogle produkter hjem til DK, blev der sendt 50 kg tøj, fordelt på 3 kasser med Fedex. De første to kasser ankommer mandag 9/11, men da vi ikke får sidste kasse med, kigger vi på nettet og ser at den er mellemlandet i Paris, og ligger klar til viderforsendelse. Da vi er nye inden for import, ringer jeg så til Fedex for at høre om årsagen til at hele leverancen ikke følges ad, og får at vide at der ikke var plads på flyet fra Paris, og at den sidste kasse derfor må vente på det næste fly. Dagen efter d. 10/11 ser vi så på Fedex.com at kassen er scannet og afgået med fly mod Danmark. Så bliver det onsdag 12/11, og vi har vores leveringsdato at forholde os til, og er derfor fortrøstningsfulde. Jeg spurgte direkte hvor længe vi skal blive ved med det her, og svaret var kort og præcist: Det ved vi ikke. Nu er det søndag, og jeg sidder stadig og håber på at have min sidste del af forsendelsen på min matrikel i morgen mandag, hvor pbs gerne skulle være klar med vores aftale så vi kan åbne webshoppen for ordrer. Jeg bobler over af arrigskab og ville bare dele mine oplevelser med Fedex med Jer Aminoer, så I har lidt I kan forholde Jer til, hvis en af Jer står og vil lave en aftale med dem. En ting er sikkert for mit vedkommende. Fedex kommer ALDRIG til at røre mine forsendelser igen. Tak for Jeres tid. -Out. |
Hvis det kan sætte dit pis så meget i kog, så går du en hård tid i møde som webshopejer
Det er en belastende situation når man venter på varer, men uanset hvilket selskab du bruger til forsendelser, så kan den slags (og mange andre) situationer opstå.