Jeg ville høre hvilke mangler I synes der er i de forskellige webshops, der efterhånden findes derude. Jeg er mest interesseret i at høre om de danske. Jeg har forskellige webshops på forskellige platforme og jeg overvejer at samle dem til den samme platform. Derfor vil jeg gerne høre hvad I bruger og hvilke evt. mangler I synes der er i de systemer.
Hvis du bruger ord som: "professionel" og "samle dem til den samme platform" ville jeg helt sikkert kigge på Magento. Nej det er ikke et dansk system, men det er gratis og super lækkert.
Et af dets styrker er netop multishop styring fra een installation.
Magento er rigtigt godt, det største problem for mig at se er udcheckning. Den er besværligt opbygget lige pt, helt perfekt i andre lande, men med dansk sikkerhed er den fucked.
Den har dog en masse gode funktioner, tag evt. et blik - http://www.amino.dk/forums/t/34062.aspx?PageIndex=2
Magento er rigtigt godt, det største problem for mig at se er udcheckning. Den er besværligt opbygget lige pt, helt perfekt i andre lande, men med dansk sikkerhed er den fucked.
Kan du uddybe hvad du mener med dette? Personligt synes jeg godt om deres "one page checkout" (som kan slåes fra hvis man ikke kan lide denne type checkout).
Hverken one page eller det andet checkout er i nærheden af et optimalt checkout. Derudover er der en del småting som ikke er optimale i selve shoppen, alt sammen noget der kan ændres, men som jeg forstod det var det problemer med standarden som jeg skulle sige...
Hverken one page eller det andet checkout er i nærheden af et optimalt checkout. Derudover er der en del småting som ikke er optimale i selve shoppen, alt sammen noget der kan ændres, men som jeg forstod det var det problemer med standarden som jeg skulle sige...
Ja, der er da nogle småting der kan rettes til hist og pist. Jeg syntes selv at one page checkout fungerer ganske glimrende. Der findes en extension som er endnu simplere, men den er lidt småpebret til multiple shops: onestepcheckout.