Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Marjoe.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorledes fanges din interesse for denne side, hvis du nu var på jagt efter nogle herresmykker til dig selv, eller som gave.        Har du lyst til at blive lidt endnu, eller vil du bare videre til den næste side?

www.marjoe.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 22:28

Jeg synes det er en udemærket side. Men du burde omrokere lidt på dine links i toppen. F.eks. mener jeg at du burde rykke "vilkår", "link+" mm. ned i bunden... det virker lidt rodet og forvirrende som det er nu.

Men ellers helt fin side.

DBH.

Daniel

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 22:30

Dit logo henleder også min tanker på "Marlboro Classic"... altså cigaretterne... hvilket vel ikke er så heldigt!..? :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:37

Fed hjemmeside der er ikke ret meget at komme efter Yes

jeg Kunne ikke finde kontaktsiden , med på profil siden  er der dog tlf. nummer og CVR. Nummer , kunne ikke finde kontaktformularen eller i det mindste en e-mail på denne side, dog er det bedste med kontaktformularen på hjemmeside folk kan skrive til jer fra en offentlige computere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45

Fed hjemmeside der er ikke ret meget at komme efter Yes

overskuelighed disse 2 ting kunne der gøres

Links i bunden ,

profil kald det profil og kontakt

Logo øverst sæt et smykke på eller noget der leder hen på smykker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:09

Hej marjoe,

Det er en lækker hjemmeside, du har produceret! Flotte billeder og nem navigering.

Jeg prøvede hurtigt din søgemaskine og søgte på ur, og der kom en masse produkter frem, som ikke havde noget med ure at gøre...

Derudover burde du måske gøre opmærksom på, at du har gratis fragt andre steder end bare på forsiden? Eller måske gøre det mere tydeligt på forsiden, at du faktisk har gratis fragt.. Større skrift, anden farve måske..

Ellers godt gået!

Mvh.

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:18

Ja, super flot og simpel hjemmeside med fantastiske billeder Big Smile

Hvis jeg skulle komme med noget, så vil jeg gøre brug af flere livstilsbilleder af unge mennesker, altså have billeder af unge som bærer på smykkerne i forskellige situationer. Så disse billeder understøtter den "livsstil" der følger af at bære rundt med produktet.

eks: http://www.jonsen.dk/brands/dolce-gabbana-dg-ure.jpg

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 04:55

marjoe:

[...] Har du lyst til at blive lidt endnu, eller vil du bare videre til den næste side?

Nu gør du det jo let at komme videre - endda til en konkurrent der også sælger smykker - via din link side.

Efter devisen om at man bør gen-overveje alle tiltag der ikke direkte leder til et salg en ekstra gang, bør du overveje om det er nødvendigt for dig at med denne link side. De (få) linkkataloger der kræver reciprokke links gavner dig heller ikke nævneværdigt.

Ellers er jeg enig med de fleste i tråden, og specielt med Glenn - Vis billeder af nogle folk fra målgruppen som bruger smykkerne.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)