Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne markedsføre mit produkt bedre - hvordan?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi hedder www.dansknaturenergi.dk

Jeg har kigget lidt rundt herinde og fundet nogle gode marketingtips. Men har brug for flere.

Har en webshop der sælger varmepumper. Vi har sat prisen lavere end mange konkurrenter (får mindre overskud, men synes det er hvor vi gerne vil være).

Hvad har vi gjort?

Vi har lavet lidt SEO, betaler for google, har lagt banner ind på www.kolonihaveportalen.dk, lagt annoncer ind på www.dba.dk, og omfordelt nogle "flyers" til kolonihaver (hvor der er folk stadig).

Vi har et lille marketingbudget og sidder lige nu og brainstormer hvordan vi kommer igennem til flere forbrugere? Har i nogle tips?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 10:14

Hej!

Rigtig flot hjemmeside og smarte produkter! Ville jeg gerne høre lidt mere omkring jeres målgruppe, ellers kan det være lidt svært at finde ud af hvad man bør fokusere på :-) .

Mvh
Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 10:16

Havde i forresten forstillet jer at markedsføre online eller offline?

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 10:25

Marked: Danmark

SalgB2C og B2B

Kunder:

B2C: VI har fokuseret lidt på mindre boliger - sommerhuse og kolonihaver. Men varmepumperne kan sælges til boliger af mange størrelser. Vi vil nu kigge lidt mere på almindelig husejere og villaer. Det er et produkt med mange fordele, det vigtigste værende energisparende og det er egnet til de fleste danske boliger. De fleste som kigger på websiden, er folk som googler. Altså tilfældige.

B2B: Vi har ikke fokuseret på denne gruppe. Vi har tænkt på at kontakte f.eks. kølemontører o.l. for at se om de vil købe mindre partier.

Tak for de flotte kommentarer om vores webside :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:36

Siden fremtoner meget seriøst . Vidst produktet i sælger skulle være endnu mere troværdigt , skulle i ligge jeres CVR nummer , adr. ,tlf. nummer på kontaktsiden i stedet for læs handels handelsvilkår siden , det er ikke ligefrem det sted jeg ville tro , jeg ville finde det , med i kan da godt have , det på begge sider .

Gratis markedsføring find nogle sider links portaler der vil linke til jer skriv på google tilmelde add , og foran og bagved  hjemmeside , side link , url mv.

Her er der en liste med masser af steder du tilmelde din hjemmeside

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

Husk links hjælper på din placering på google

held og lykke med projektet det ser rigtigt godt ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:59

Hej :)

Rigtig flot hjemmeside I har. Dejlig behagelige farver.

Hvis jeg var jer, ville jeg nok vælge at kigge lidt ind på jer selv, og se hvad i kunne forbedre. Jeg tror i får nok kunder, men med lidt ændringer ville i kunne sælge mere - vel at mærke uden at bruge flere penge.

1. Lav en forfærdelig masse linkbuilding. I kan evt. Betale jer fra det. Det gør at I kommer højere i Google, for jeg kan slet ikke se jer på side 1 når jeg søger på varmepumper. Husk også at lave din signatur samt beskrivelse herinde på Amino, hvor i laver et link som jeg lige har gjort. Links fra Amino giver rigtig meget, og så vil du allerede indenfor få dage kunne se en betydelig forbedring.

2. Nu ved jeg ikke hvad jeres Adwords budget er, men hvis det er omkring 5.000 kr. eller over, så vil jeg anbefale jer at snakke med René fra Rsconsult.dk. Han optimerer jeres Adwords, så hvis i før fik 100 klik, får i nu 150 klik, men til samme pris. Det vil hjælpe jer meget fremover.

3. Lav jeres 'køb' knap størrere på produktsiden. Den skal helst være så stor og grøn  som mulig, så er der flere der ender med at købe :)

4. Og som Mikael skriver så få CVR på forsiden, det hæver lige det sidste proffesionalitet.

Det var nogle små tips, der hurtigt kan forbedre jeres forretning :) Alt i alt, så er det ofte vigtigt at kigge ind ad, på ens webshop, så skal kunderne nok komme senere.

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 11:17

Det havde vi ikke tænkt på. Vil sætte cvr ind i dag.

Tak for listen med links. Nu har vi et projekt til weekenden :)

Fedt med feedback.

Vi har sat og snakket om potentielle kunder og føler at sommerhusejere måske er dem som er værd at fokusere på nu.

Vores banner på kolonihaveportalen (3000 besøgende per dag) har ikke givet noget. Men vi prøver de her andre ting.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:31

Fin hjemmeside, men lover I ikke lige lovligt meget ved at kalde jer dansknaturenergi..... Så vidt jeg ved er aircon - det rene energi frås. Og varmenpumper er da billigere end el-radiatorer, men naturenergi er det vel ikke. Jeres billigste varme pumpe afgiver næsten 2kg CO2 i timen ved fuld ydelse.

Jeg ved man kan købe rene solenergi varmepumper til sommerhus, værksted eller garage.... det er naturenergi.

Var der ikke også et selskab her for nylig der solgte "grøn"-el og så var det humbug - der hed næsten det samme som Jer? natur-energi.dk

Jeg syntes det er en flot hjemmeside og i måske billige, men jeg blev lidt skuffet da jeg kom ind på jeres side for titel og produkt hænger altså ikke rigtig sammen, hvis man er super co2 seriøs.

Så kig på firma navn og produkter - i min verden skal en af dem ændres.

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 11:40

I siger godt nok at I har et lille budget, men jeg tror at en media som Ide-nyt vil være det idelle sted for jer.

Enten i bladet er på deres hjemmeside.

De når i hvertfald ud til alle jeres målgrupper.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 11:57

Tak for super svar. Jeg kigger lige nærmere senere, men står og skal ud af døren. Ville bare lige tilføje en ting om noget som undrer os:

Vi får mange besøgende, men så kommer det ikke videre lige nu. Mange besøgende men få køb. Er der noget som gør at vi bare ikke er salgsvenlige?

Vi kan ikke rigtigt få øje på det - ud over nogle af de gode tips der har været f.eks. med hensyn til større købs icon.

Kigger senere. Rigtig mange tak

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)