Er prisen på jeres produkter de rigtige. Jeg kan ikke vurdere det men i har valgt at sælge et mærke hvor den billigeste koster det dobbelte af hvad en tilsvarende kan købes for i det lokale byggemarked. Tror også jeg personligt ville undersøge prisen på produktet i internationale webbutikker, hvis det alligevel er dropshipping. (så måske skulle i undlade at reklamere med at varen kommer direkte fra producenten)
I kunne prøve at lave et samarbejde med en installatør i de områder hvor i reklamerer, og give en pris incl. opsætning. Koncentrer jer om sommerhuse og kolonihaver, det er mest dem der bruger el paneler.
I kunne udvide med andre produkter, solcelleanlæg og små vindmøller - men husk - hvis folk selv skal klare opsætning er jeres salg mindre.
Jeg tror varmepumperne er ved at blive overhalet af solcelle anlæg der kan anskaffes i samme prislag og er gratis i drift. Fik selv en reklame fra et dansk firma om det for et års tid siden.
Varmepumper er en af de mange mulige løsninger, hvis man vil hjælpe miljøet samtidigt med at man sparer på elforbruget. Hvis man kigger på steder som Energi og Klimaministeriet, Elsparefonden m.m. så er varmepumper inkluderet som disse miljøvenlige og energibesparende produkter. Nogle varmepumper gør så et bedre job end andre.
Websiden hedder dansk naturenergi, fordi vi med tiden gerne vil udvide til flere produktgrupper. Du kan have ret i at det måske ikke er helt rigtigt lige nu, men vi håber snart at det bliver det :)
Jeg håber ikke at vi forbindes med et humbog firma der eksisterede engang. Vi er faktisk meget obs på at sælge vores produkter på en god måde. Mange tager utroligt høje priser for varmepumper i Danmark, og har stor fortjeneste. Vores fortjeneste er mindre, men vi synes stadig den er fair for os og kunden. Varmepumper er meget mere udbredte i vores nabolande, blandt andet af denne grund.
Tak for tippet. Har været inde og snuse på deres webside :) Vil ringe og spørge om nogle ting på mandag :)
Vi fik faktisk et tilbud fra en medierådgiver en gang om at bruge 10000 på et banner på idenyt for et halvt år. Men jeg ser at der står man betaler pr klik inde på idenyts webside. ?
Vi har kigget på byggemarkeder, og har ikke set nogle der har billigere priser. Er du sikker på det var samme model? Vi forsøger i hvert fald at være blandt de billigste og ligger et par tusind under de fleste konkurrenter.
Ja, vi har snakket om at sommerhuse måske ville være en god fokus lige nu - da kolonihaveejere ikke er der så meget på denne tid af året.
Vi vil gerne udvide og solcelleanlæg er et super bud. Synes det er fedt at få tips herinde fra :)
Fin hjemmeside, men lover I ikke lige lovligt meget ved at kalde jer dansknaturenergi..... Så vidt jeg ved er aircon - det rene energi frås. Og varmenpumper er da billigere end el-radiatorer, men naturenergi er det vel ikke. Jeres billigste varme pumpe afgiver næsten 2kg CO2 i timen ved fuld ydelse.
Jeg ved man kan købe rene solenergi varmepumper til sommerhus, værksted eller garage.... det er naturenergi.
Var der ikke også et selskab her for nylig der solgte "grøn"-el og så var det humbug - der hed næsten det samme som Jer? natur-energi.dk
Jeg syntes det er en flot hjemmeside og i måske billige, men jeg blev lidt skuffet da jeg kom ind på jeres side for titel og produkt hænger altså ikke rigtig sammen, hvis man er super co2 seriøs.
Så kig på firma navn og produkter - i min verden skal en af dem ændres.
Jeg bakker 100% op om Morten her.
Jeg tror, at du skyder dig selv i foden ved at bruge ordet "Naturenergi". Nu ved jeg ikke, hvad jeres besøgendegoogle efter, måske er det en god ide, at bruge Google Analytic for at finde svaret.
For jeg forstiller mig, at dem som søger på "naturenergi", leder efter produkter der gør brug af naturenergi, sol,vinde og jordvarme og information om dette emne, og ikke varmepumper og airconditioner.
Desuden, så tror jeg også at disse personer søger en vidensbank om emnet, der uddanner forbrugerne til at træffe de rigtige valg om brugen og købet af naturenergi.