Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil høre om der er nogen herinde, der har kompetencer til at udvikle et system alà "just eat". Systemet er ikke i samme omfang som just eat, men skal kunne det samme.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:26

Hejsa,

Ikke for at være negativ overfor din idé eller noget, men der er rigtig mange som ønsker at at lave en hjemmeside a lá just-eat.dk, krak.dk, dating.com som slet ikke er klar over hvad det koster at få lavet en sådan hjemmeside, markedsføre den eller blot den daglige drift af den.

Det er også svært at over få kunderne til at vælge en helt nyopstartet virksomhed frem for et firma som just-eat, der har været i gang længe samt allerede har et godt omdømme.

Du er selvfølgelig mere end velkommen til at kaste dig ud i projektet, det vil jeg ikke være stopklods for, men man skal bare overveje hvor stort et projekt det faktisk er. Sådan en løsning vil muligvis koster dig omkring 100.000.

Held og lykke med projektet skal det ihvertfald lyde her fra :-)

Med venlig hilsen

NIkolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:28

Og der skyder du endda nok lavt Nikolaj.

Især hvis vi taler med design osv. ... nok nærmere 150 - 200 K.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:35

Daniel Beldring:
nok nærmere 150 - 200 K.

Det er muligvis rigtigt, har bare set et tilbud her under fra tidligere som var på 100.000 - det var så vidt jeg husker, på et system som ville minde om just-eats.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41

Jamen alt kritik skal der være plads til.

Jeg har ingen ide om hva såden noget koster. Jeg ved, at jeg har brug for selve systemet, intet design markedsførings m.m.

Er vi stadig i den prisklasse

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan lave et system der "minder om" Just-eat for et sted mellem 500 og 1000kr

Det er en utrolig vag definition, at beskrive noget ved at fortælle hvad det minder om. Derudover er der _mange_ ting der kan varierer på prisen.

Nogle virksomheder betaler op til en halv million for en ganske almindelig virksomhed hjemmeside, mens andre forventer at kunne få en fuldautomatisk fungerende forretning for 1500kr.

Når det så er sagt, så er det utopi af dig når du siger at du ikke behøver design, markedsføring osv. Selvfølgelig har du brug for et design, og selvfølgelig har du behov for markedsføring af dit site, ellers er det hul i hovedet i smide penge efter det.

Noget andet er at din måde at agere her på, tyder på at du ønsker et eller andet bestemt. Mit bud er at du syntes 100.000 kr er for meget, og forsøger ved at "undvære" design og markedsføring, at få siden længere ned i pris. Den taktik resulterer ikke i andet end ærgelser for dig selv.

Derimod skal du ud og beskrive din tanke, fortælle hvad du vil og hvad du ønsker at få ud af det. Det kunne f.eks. være "Jeg vil gerne sælge pizza på samme både som Just-Eat, men vil sørge for at folk kan stole på den kvalitet de får ud af maden. Jeg har et budget på 50.000kr til hele projektet, er det realistisk?"

Det ville afføde dig med at alle de snobber der ikke vil arbejde for sulteløn kalder dig en nærrigrøv og fortæller dig hvor urealistisk det er, men samtidig spilder de mennesker ikke deres tid på at forsøge at sælge sig selv til dig, mens de mindre erfarne programmører måske får en chance for at vise hvad de kan. Din opgave er så at lægge et budget der tilgodeser alle dine udgifter, og efterfølgende lægge blod, sved og tårer i at få sitet op og køre og generere noget omsætning.

Det er ikke umuligt, men svært :o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17

Måske kan jeg finde en til dig det bliver i dette CMS system vælg et stanard themes  http://drupal.org/project/Themes .

Du få en til at oploadet et af themes måske lidt billigt og du har et dating site , med der bliver intet unikt designe og du kommer nok ikke meget under 30.000 kr .

Et unik design giver bedst i længden  Smile

Hvad skal du bruge det til , du sige lá just-eat.dk , det siger ikke mig præcis hvad du ønsker at begynde på,?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 00:36

Mikael christiansen:

Måske kan jeg finde en til dig det bliver i dette CMS system vælg et stanard themes  http://drupal.org/project/Themes .

Du få en til at oploadet et af themes måske lidt billigt og du har et dating site , med der bliver intet unikt designe og du kommer nok ikke meget under 30.000 kr .

Et unik design giver bedst i længden  Smile

Hvad skal du bruge det til , du sige lá just-eat.dk , det siger ikke mig præcis hvad du ønsker at begynde på,?

Er der ikke en misforståelse her? "måske lidt billigt og du har et dating site.." - hvad har et dating site, og et site ala just-eat.dk med hinanden at gøre?

Det jo ikke et dating site der blev efterlyst :-)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 01:05

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 01:19

Jeg må hoppe på bølgen her, og sige det bliver mindst 100.000 kr for et system ligesom just.-eat.com, der er mange som ikke forstår hvor lang tid udvikliing som dette tager, men hvis du vil have kontakt til et godt firma, er du velkommen til at sende mig en PM.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)