Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgspartner til nye Mobiltelefon kameraer (NYHED!)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvågning af din virksomhed og bolig - via din egen mobiltelefon!

Præsentation: http://www.swiflet.com/boliving/mobile/3/1/

Priser: www.zevio.dk / www.boliving.dk 

Vi søger en salgspartner / samarbejdspartner til at indgå i opbygningen af vores nye 3G Mobilkamera koncept, et koncept som nu gør det muligt at overvåge alle former for lokaler og lokaliteter, på en helt ny og enkelt måde. 

Produkterne skal sælges direkte til virksomheder og ligeledes til forhandlere (private) som vil være en del af et nyt forhandler net indenfor 3G Kameraer og tilbehør. Der er et ekstremt stort marked og vi har ligeledes muligheden for at gå ind i de andre Skandinaviske lande.

Uanset hvilke salgs kanaler og netværk du har, så prøv og kontakt os og se om vi kan finde et samarbejde.

Send mig en email på: co@boliving.dk og fortæl lidt mere om dig selv og dine muligheder.

Hilsen,

Claus Ovesen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus !

Det ser rigtigt spændende ud med den nye teknologi. Jeg har set en annonce på Amino virksomhedsbørs, der til forveksling kunne minde om dit indlæg ovenfor. 

Jeg kunne godt være interesseret i at erhverve rettighederne for Danmark, hvis du er interesseret i at afhænde. I så fald er du velkommen til at kontakte mig med lidt uddybende information omkring vilkårerne.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen

Morten Mortensen

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)