Til Zigzag
Der er rigtig mange der mener at tandlæger er uhyre, men aldrig deres egen... På min klinik bruger vi mange ressourcer på at give vores patienter den optimale oplevelse når de er her og du får vist ingen af vores 6000patienter til at sige at vi er uhyre.
Jeg vil mene det er en uddød debat, men den er så dejlig nem at hive fat i og det kan man jo også se på ekstra bladet der hiver den frem hver anden måned. Der findes brådne kar i alle brancher, men jeg vil vove den påstand, at tandlæge standen i Danmark er præget af høj kvalitet og ditto moral.
Til Jesper
Fadøl er prøvet hos en anden tandlæge og da den ikke er ny, syntes jeg egentlig bare den er useriøs.
Til Mark
Klinikker i usa har en helt anden finansiering end vi har i Danmark. Deres forsikringssystem gør at de tjener det samme som en dansk tandlæge - bare i dollars. Så derfor kan de også lave andre investeringer end vi kan.
Jeg tror så også at den danske mentalitet er lidt anderledes end den amerikanske. Hvis vi bygger en stor klinik med et undervandstema og man kan ligge under et kæmpe akvarie der dækker hele loftet, så vil en amerikansk patient tænke wow, hvor den danske tænker, det betaler jeg for det der - og det er ikke billigt.
Vi har siden påske haft fladskærme over alle stole og det har folk taget fint imod - nu er priserne jo også kommet ned på skærmene så de fås for næsten ingenting.