Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger man noget ingen vil have?

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Espresso

Der er rigtig mange klinikker i Danmark der kører ligesådan. Effektivitet er lig god økonomi, hvis du altså ikke nedsætte kvaliteten - det koster!

At bruge klinikassistenten til de arbejdsopgaver hun kan er helt essentielt for at de også kan udvikle sig i deres arbejde - ellers går de jo i stå og jobbet bliver uinteressant. Så ud over det er en fordel for dig og mig, så giver det også dem en bedre hverdag.

Klinikassistenter er nogengange også meget mere empatiske end de behandlingsorienterede tandlæger, så de er måske bedre til at snakke med dig som patient. Min er også pædago uddannet, så hun takler alle mine forskellige (950) patienter imponerende.

Kunsten er at være effektiv uden at det bliver en fabrik. Det arbejde vi på. Startede ud med at lave lean på vores procedurer og fik dem op at kører hvorefter vi har brugt appriciative inqueri (anerkendende ledelse) for at finde den menneskelige del frem igen.

Personligt har jeg arbejdet rigtig meget med FLOW - af  Mihály Csíkszentmihályi til at blive mere optimal i min kommunikation og fokuseret i mit arbejde... men det er en anden historie

Men det er rart at hører at du værdsætter effektivitet - for jeg troede faktisk det var noget folk godt kunne blive irriteret over at tingene gik stærkt...

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Skrevet kl. 23:35

Til Movement

Jeg skal også til køjs, så patienterne får en ordentlig behandling imorgen, men du skal have tusind tak for dine input.

De er alle taget til efterretning, og en af mine ansatte tandlæger har lige investeret i 2flotte plakater med.......sommerfugle.

TAK

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:47

Min største tandlægeskræk. Er den store regning , så jeg nøjes med at børste tænderne grundigt 2 gange dagligt aldrig spise sukker drikke aldrig alkohol , kun sunde ting spiser jeg , jeg synes de først 30 år jeg gik til tandlæge i alle de år havde jeg kun et hul i en mælketand som reelt bare røg ud ,

Hader også den stol og det lys der kigger ned i ens øjne , noget musik og man ikke skal have pen ind munden der kigger rundt gør lidt ondt imens det forgår , bedre ustyr så man ikke mærker noget , for på et tidspunkt når man bliver ældre kan selv nok den sundest livsstil ikke redde en for huller i tænderne , så jeg håber der er til den tid der er opfundet noget der gør tandlæge besøg smertefrit Smile

tandlæge regning synes det er dyrt derfor tør simpelthen ikke begynde at spise usundt for så skal jeg jo til tandlæge igen , lev sundt og børste tænderne dagligt hjælper  så er der ingen tandlæge skræk for der er huller i tænderne , i det mindste .Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21

Hej Morten,

hva´ med at sætte en fladskærm op i loftet, så den tager lidt af opmærksomheden, så kan du jo altid smide det på, efter hvilken type der nu kommer.
som andre os nævner det, prøvede det engang i norge, fantastisk, og så fik jeg lyd i mine øre, så jeg glemte helt jeg var hos tandlægen. 

Mvh. Nicklas

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Skrevet kl. 00:27

Hej Mikael

Ja alle syntes det er dyrt. Men de fleste bruger`nu næsten lige så mange penge på deres hår - men det er selvfølgelig også mere synligt hvad man får for pengene.

En nylig undersøgelse viser at studerende bruger gennnemsnitlig 700kr om året på tandlæge og 7000kr til at gå i byen for. Så det er et spørgsmål om proritering.

Om det reelt er dyrt at gå til tandlæger, er en helt anden debat. Den er nok mere politisk.

Men det lyder som om du gør noget for at holde dig sund, og jeg har faktisk flere patienter der er godt oppe i årerne uden fyldninger, så det kan lade sig gøre. Og ikke for at ødelægge dit sundheds ideal. Men der er sukker ialt, så lige gyldigt hvad du spiser vil der være føde til mundhule bakterier. Selv fra økologisk grahams pasta.... Det er bare nemmere for bakterier at omsætte det sukker der er slik, sodavand og lignende. Det helt essentielle er rene tænder.

Nå det blev lidt fagligt og det var ikke meningen.

Jeg kan godt følge dit indlæg Mikael, jeg hører det hverdag, men det hjælper mig jo ikke til at gøre det bedre for mine patienter, for det koster altså rigtig mange penge at drive en tandklinik. Jeg elsker mig arbejde, men som alle andre vil jeg selvfølgelig også have løn for det jeg laver.

Så skal det være billigere må du ud på den politiske scene....

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Skrevet kl. 00:32

Hej Niklas

Den har vi faktisk snakket om. Og ved at en del af mine kolleger allerde har fladskærm i loftet.

Syntes det er en god ide. Bare de ikke skal se fodboldkampen til endeBig Smile

Vi er også ved at være på et prisleje hvor det er til at betale.

Tak for input

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:33

Hej Morten.

Sikke noget pjat Wink

Jeg vil MEGET gerne have det som den rigtige tandlæge kan give mig.

Forklaring følger:

Jeg har i mange år haft en tandlæge, som jeg følte talte ned til mig og som fandt på alle mulige ting så som at tage røngtenbilleder fordi jeg aldrig havde huller. Som tiden gik og det fortsatte gik der længere og længere tid mellem besøgende og til sidst udeblev de, da jeg ikke følte mig ordentligt behandlet.

For kort tid siden knækkede jeg så en tand. Jeg tog mig sammen og fik en tid hos hendes kollega.... og jeg oplevede en skånsom og perfekt behandling.

Tanden blev repareret og jeg var glad. Jeg er 1000% sikker på, at jeg fremover går hos kollegaen.

Morale:

Jeg vil GERNE behandles ordentligt

Jeg vil GERNE have tandsættet repareret hvis det går i stykker.

Jeg vil GERNE være tryg og kunne slappe af når jeg ligger der på briksen.

Vil vil GERNE overbevises inden jeg skifter tandlæge, at netop denne tandlæge kan give mig ovenstående.

Der er ingen tvivl om, at mange sparer på tandlægen lige nu. Derfor er det helt rigtigt af dig at stille dette spørgsmål på Amino.

I denne tid drejer det sig om at få de, der er ikke er helt tilfredse med deres nuværende tandlæge til at blive din næste kunde i stedet.

Derfor nedenstående svar på dit spørgsmål:

Morten Worsøe:

Så hvis du har nogle gode ideer til hvad vi kunne gøre anderledes så hører jeg det gerne .

I denne tid drejer det sig om at få de, der er ikke er helt tilfredse med deres nuværende tandlæge til at blive din næste kunde i stedet.

Til dette formål har vi udviklet Autoresponder , der kunne være "hjertet" i din nye fuldautomatiske markedsføringsmaskine. Denne "salgsmaskine" har været offentlig i ca. 1,5 måned efter godt et halvt års udvikling og der sidder en fulltime programmør og videreudvikler den løbende efter mine anvisninger.

Hvis du investerer i Autoresponder og har sat den korrekt op er det eneste der skal gøres at lede dine nye klienter til tilmeldingsformularen. Det kan f.eks. gøres via AdWords annoncer.

Herefter passer systemet sig selv, I skal blot være klar ved telefonen når de nye klienter er vil bestille tid.

Vi har ikke selv arbejdet med andet end online markedsføring siden år 2000 og jeg er 100% overbevist om, at hvis I, der kommer fra "den anden verden", begynder at bruge online mulighederne, så vil de, der gør det bedst, opleve en vækst de aldrig havde drømt om.

Vi har selv et par år haft en gennemsnitlig vækst på 57% i forhold til samme måned året før - og med Autoresponder forventer vi en stor stigning i væksten, når vi ser på den store interesse der kommer fra de, der allerede har tilmeldt sig.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 00:38

Hej

Ved ikke om det er nævnt:

PLAYSTATION 3 med FIFA 10 istedet for det "tandlæge-taxameter" der sider i hjørnet af fladskærmen. (Hvorfor er det altid med "bold" skrifttype???)

PS3 så gad jeg godt til tandlæge. Kunne det tænkes at man kunne spille network på klinikken. Eksempelvis mod skolelærer Andersen som sad i stolen i rum 3.

COOL Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:43

Morten Worsøe:

Hej Niklas

Den har vi faktisk snakket om. Og ved at en del af mine kolleger allerde har fladskærm i loftet.

Syntes det er en god ide. Bare de ikke skal se fodboldkampen til endeBig Smile

Vi er også ved at være på et prisleje hvor det er til at betale.

Tak for input

Nej selvf. ikke, kunne man ikke lave et ur i bunden, hvor der står din behandling er færdig om 24min:) selvom man kan vel ikke tidssætte sådanne ting helt præcis.

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:44

Hej Morten,

lige umiddelbart ved jeg ikke hvad du konkret skal gøre for at differentiere dig fra mængden af andre tandlæger. Du har sikkert selv meget større indsigt i branchen og dens udbud, end jeg og de fleste andre herinde har.

Det essentielle i det du gerne vil finde ud af, er jo egentlig hvad der skaber værdi for dine egne kunder og potentielt nogen kundegrupper du måske ikke har endnu. Du kan få gode forslag og inspiration her på Amino og ved at tale med folk generelt om dine tanker, men kunne en eller anden form for professionel analyse ikke være en idé? Uden jeg har indsigt, vil jeg gætte på, at den vigtigste parameter for valg af tandlæge er prisen. Hvis ikke du vil gøre noget ved netop den vigtigste parameter, så må du finde ud af, hvad den næstvigtigste parameter er og parameteren efter det. For vi kan give dig forslag herinde og de kan lyde rigtig gode og fornuftige, men reelt set ved du ikke om det vil have en positiv eller negativ indflydelse på dit brand og din virksomhed, at følge disse.

Det er også vigtigt, at du spørger dig selv om din service er god nok - for det kan den sagtens ske at være. Hvis ikke du har utilfredse kunder og du ikke kan tjene flere penge pr. kunde, jamen så er dit mål jo at holde på de kunder du har og få flere til at prøve din klinik, for så bliver de sikkert også tilfredse med din service og dit udbud.

Når det så er sagt, så mener jeg, at jeg for flere år siden hørte at der var en enormt stor gruppe af personer der efter de blev 18 år (eller hvornår man ikke kan tage gratis til tandlæge mere) ikke fik sig tilmeldt til en tandlæge, som også tidligere er blevet nævnt i tråden. Denne gruppe af personer har jeg selv været en del af og grunden til det blev sådan - dovenskab, håbet om, at det var unødvendigt at gå til tandlæge, men primært dovenskab. Hvis du på den ene eller anden måde kan gøre det nemt og bekvemt for denne gruppe i dit lokalområde at melde sig til din klinik, så tror jeg du kan vinde mange nye kunder. Og disse vil blive hos dig, hvis din service og dit produkt er godt og det ved du nok godt allerede om det er.

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)