Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis eBrochure

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten

Har lige tjekket din lille demo og det ser ret spændende ud og jeg vil da egentlig også gerne lære og vide mere om dette.. Du skriver dog i dit første indlæg, at det er et krav at man skal være på B2B markedet. Hvorfor det ? Jeg kunne da godt bruge det som B2C, som en slags "nyhedsmail" til kunder...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:22
@ Lasse

Ja det lyder da umiddelbart som om at Zmag har nogle teknologiske fordele. Det eneste jeg har kigget på er hvordan deres løsninger virker visuelt. Og der er jeg mest imponeret af iPaper. Samme mening har andre jeg har diskuteret det med også. Så valget står jo mellem det visuelle indtryk og de tekniske egenskaber. Hvad der er bedst må jo være op til den enkelte kunde at afgøre )

@ tommy

Tak for dit tilbud, men økonomien er ikke til nye kampagner ala Viral Markedsføring lige pt. Men jeg er ved at sætte mig mere ind i det og har noteret dine kontaktoplysninger da jeg arbejder på et lignende projekt hvor det kan blive aktuelt for en af mine kunder.

@ Anette

Jeg har sendt dig en PM

@ Christabel

Jeg har også sendt dig en PM )

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:30
Hej Majbrit

Hvad vil du gerne vide?? ) Har du et konkret projekt for så kan vi jo snakke specifikt ud fra det. Så er du mere end velkommen til at ringe på 30 20 20 47 eller sende en mail til info@wide-eyes.dk

Selvfølgelig er brochurerne ikke kun for de virksomheder der er på B2B markedet. Det kan jo - som du selv siger - bruges af alle også dem der sælger direkte til forbrugerne.

Ha´ en pragtfuld weekend.

Hilsen Morten

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:38
Hej Morten

Jeg har ikke modtaget nogen PM  Ved ikke hvad der er gået galt :)

Jeg har sendt dig en mail og håber at vi kan snakke sammen vedr. dette..

God weekend

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)