Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis eBrochure

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Tak for jeres henvendelser. Jeg har nu lavet en lille infoside som I kan se på http://www.wideeyes.dk/eBrochure.html

Jeg håber på et par gode kontakter jeg kan bruge som udgangspunkt til et par effektive referencer.

Løbende vil jeg opdatere sitet eBrochure med samme og lignende produkter.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 11:59
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:16
Jep

Zmag - som du henviser til - er en af de nyere løsninger der er kommet til flash udgaver af brochurer. Er det den vej man vil gå så anbefaler jeg klart iPaper.dk i stedet. Princippet er det samme, detaljerne er bare lidt mere professionelle.

Ulempen ved begge er at man skal up loade en pdf fil. Man skal altså have brochuren i forvejen. De er heller ikke multimedievenlige (jo man kan indsætte links til div multimediefiler) Og så hostes brochurerne på en ekstern server. Man kan altså kun se dem online.

Og så er der prisen. Ikke billigt. Udover et engangsbeløb skal man også betale et beløb pr måned brochuren skal være aktiv.

Vil man have en flash brochure vil jeg anbefale at købe et template og så bare tilpasse den til sit eget behov. Det kan gøres for samme pris som iPaper og Zmag hvis man ikke har noget imod at lave noget af arbejdet selv.

Hilsen Morten 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 16:26
Dato: 06-10-2006 14:15:56 Forfatter: WideEyes - Virtual Tours

Jep

Zmag - som du henviser til - er en af de nyere løsninger der er kommet til flash udgaver af brochurer. Er det den vej man vil gå så anbefaler jeg klart iPaper.dk i stedet. Princippet er det samme, detaljerne er bare lidt mere professionelle.

Ulempen ved begge er at man skal up loade en pdf fil. Man skal altså have brochuren i forvejen. De er heller ikke multimedievenlige (jo man kan indsætte links til div multimediefiler) Og så hostes brochurerne på en ekstern server. Man kan altså kun se dem online.

Og så er der prisen. Ikke billigt. Udover et engangsbeløb skal man også betale et beløb pr måned brochuren skal være aktiv.

Vil man have en flash brochure vil jeg anbefale at købe et template og så bare tilpasse den til sit eget behov. Det kan gøres for samme pris som iPaper og Zmag hvis man ikke har noget imod at lave noget af arbejdet selv.

Hilsen Morten

iPapers splashscreen er fin og ser professionel ud, det vil jeg give dig ret i. Med Zmag slipper man for en splashscreen, så der er ikke så meget at sammenligne på det punkt. Udseendet af selve magasinet/brochuren kan tilpasset på Zmag af "administratoreren" (vedkommende der uploader filen) på en ret simpel måde.

Ser man nøgternt på "pro's vs. cons", så skal man selvfølgelig huske fordelene. Zmag har et advanceret rapporterings/statistik system, hvor "læseradfæren" kan tydes ned til mindste detalje (hvor har læseren zoomet ind, hvorlænge har læseren zoomet ind på de enkelte steder, hvor stor er interessen for de enkelte sider, osv. osv.). Derudover kan magasinet/brochuren findes via søgemaskinerne, da søgeord optimeres særskilt.

Der er mange fordele. iPapers løsning er da nydelig, men de er håbløst bagude i forhold til Zmag.

EDIT: Se mit svar i det citerede.

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 17:46
Hvad er btb?
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 17:51
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:49
Du må undskylde min uvidenhed, men kan du forklare mig hvad der menes med Business 2 Business?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:52
Dato: 06-10-2006 18:49:26 Forfatter: Lasse K Du må undskylde min uvidenhed, men kan du forklare mig hvad der menes med Business 2 Business?

Det er fra forretning til forretning, modsat b2c der er salg fra forretning til privatbrugere.

Dbh Martin

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 20:35
...og man kunne tilføje:

B2G eller BtG: Business to Government (salg fra forretning til det offentlige)
C2C eller CtC: Consumer to Consumer
C2B eller CtB: ...
G2B eller GtB: ...

Osv.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:17
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)