Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE Hej gutter og gutinder!
Jeg har netop lanceret hjemmesiden Danvote.dk, og jeg mangler nu en masse trafik og feedback – derfor skriver jeg her!
Sidens koncept - kort Siden går ud på, at vi har en helt masse kategorier som forhåbningsvist skulle falde i nogens interesse, derefter stemmer folk og kan derefter se en avanceret statistik om hvad ”resten” af Danmark mener. Jamen hvad skal det gøre godt, spørger du sikkert – jo, når vi dansker bliver pumpet med information i medierne hele tiden med, hvad vi mener osv. Synes vi det er unfair, at vi alle ikke kan være med i de undersøgelser – derfor kan man nu frivilligt og når man har lyst til det, gå ind og aflægge ens stemme der kan præge Danmark på vores hjemmeside.
Brug for din feedback Jeg håber på, at du vil smutte ind forbi www.danvote.dk, lige bruge et par minutter derinde og beskrive; design, funktioner, koncept, indhold og alt andet du kan komme på! – Derudover at jeg MEGET modtagelig overfor idéer der kan gøre siden, efter min mening, endnu mere genial ;-)
At få siden ud til ”familien Danmark” Én ting er et godt koncept, en anden ting er at få siden ud til folket – her håber jeg OGSÅ på din idé! Jeg overvejer at bruge Facebook meget – både med statusopdateringer men også at købe annonceplads. Vi har derudover lavet et system hvor folk kan invitere deres venner med et unikt link, hvorefter man får point for hvad de gør på siden – den der score flest point når konkurrencen er færdig, får selvfølgelig en præmie i form af en biograftur.
Så kom med jeres feedback til siden, ideer og hvordan vi får siden ud til Danmark, så vi kan få nogle statistikker der holder ! |
Jeg ville lige ind og se din hjemmeside, men helt ærligt så stod jeg af inden jeg nåede at se den. Hvor mange gider at udfylde flere punkter med oplysninger og acceptere betingelser bare for at få lov at se en hjemmeside ?