Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev for første gang?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej december nærmer sig og vi har planlagt at første nyhedsbrev skal udsendes der og fortælle lidt om vores nye produkter samt den heldige vinder af vores konkurrence.

nogen der ved hvor man kan finde en skabelon eller noget andet værktøj så jeg kan designe et lækkert nyhedsbrev?

vh Thomas Clausen

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 15:28

Hej Thomas,

Jeg har netop udsendt mit første nyhedsbrev i går og har også været lidt forvirret over, hvad jeg skulle bruge. Herinde på Amino blev jeg anbefalet www.ebrev.info, og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Der er styr over det.

Du kan evt. se på min hjemmeside, hvordan det fungerer for brugeren, og så har jeg lagt det første nyhedsbrev, så man kan læse det.

God fornøjelse med det - uanset hvilken service du vælger. Jeg har ikke prøvet andre, så jeg kan jo af sagens natur ikke sige, hvad der er bedst.

De bedste brev-hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:35

Hej Tommy, tak for svaret, ser godt ud med deres service :-)

Nu er jeg tilhænger af at spare hvor man kan og er ret sikker på at man kan finde nogle af disse værktøjer eller andre gode ideer til nyhedsbreve ganske gratis på nettet.

Thomas

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:24

Ingen tvivl om, at du kan finde services, som tilbyder nyhedsbrevsudsendelse gratis - men overvej om ikke dine e-mails er et par kroner værd.

Vi tager en pris pr e-mail, da vi konkret har udgifter ved hver eneste udsendelse. Dels trafik til andre servere, dels opbevaring af data, dels daglig drift af serverne og slutteligt bruger vi en hulens masse tid på at sikre, at så mange e-mails som muligt når frem til de enkelte modtagere.

Det inkluderer daglig overvågning af blacklists, kontrol af diverse værktøjer til analyse af mailserver-reputation, eventuelt kontakt med de større udbydere (TDC, Hotmail, GMail, Yahoo!Mail osv.), og slutteligt jævnlige analyser af vores logfiler for at spore potentielle udfordringer.

Det er altså ikke lige så let at sende et nyhedsbrev til mange modtagere, som det er at sende en enkelt e-mail - og det er derfor vi tager penge for servicen. :)

/David, eBrev

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:18

Alt efter hvor store dine udsendeser er så kan du se på www.mailingist.dk som tilbydes gratis til de mindste

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 20:02

Hej.

Jeg er vild med www.aweber.com, men har dog valgt at bruge min egen skabelon i stedet for deres templates.

Personligt forstod jeg ikke ebrevs ide med de mange frankeringstyper og sprang hurtigt videre.

Jeg ved andre er glade for ebrev.dk, lige som mange er glade for www.constantcontact.com hvor det iøvrigt er muligt at downloade færdige skabeloner, som du kan leje videre med (uden at melde dig til noget som helst.). De har også en survey feature, som kan være spændende at have med.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:57

Der er masser af muligheder kan jeg se, og såvidt jeg kan bedømme vil der være omkring 200 modtagere, det er ikke alverden, men en super god start og det vil være et for stort arbejde at sende ud enkeltvis.

Der er to ting jeg tænker der vil være vigtigt når jeg skal vælge, 1) Design og Kommunikationen  og 2) Indtastnig af mine modtagere fra databasen

uanset hvem jeg vælger skal jeg så ikke taste alle email adresserne ind en efter en alligevel? eller hvordan gør i det?

Tom

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:01

David Mc Nally:

eventuelt kontakt med de større udbydere (TDC, Hotmail, GMail, Yahoo!Mail osv.)

Hvad med gode gamle SpamFighter? ;-)

Mvh
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:17

Med ebrev skal du ikke taste en eneste mailadresse ind. Det gør folk jo selv, når de melder sig til. Men sådan vil jeg formode, at det er med de fleste tjenester. Det er jo også sådan, at du kan få en masse statistik med nyhedsbreve frem for mailinglister. Du kan fx se, hvor mange, der rent faktisk har åbnet brevet, hvilke links de har klikket på osv. Jeg er helt nystartet, så der er sikkert meget mere, der er muligt.

Hej med dig :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:28

Tommy Krabbe:

Med ebrev skal du ikke taste en eneste mailadresse ind. Det gør folk jo selv, når de melder sig til. Men sådan vil jeg formode, at det er med de fleste tjenester. Det er jo også sådan, at du kan få en masse statistik med nyhedsbreve frem for mailinglister. Du kan fx se, hvor mange, der rent faktisk har åbnet brevet, hvilke links de har klikket på osv. Jeg er helt nystartet, så der er sikkert meget mere, der er muligt.

Det tilbyder alle stortset...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)