Du kan ikke blive smidt ud af Google for noget du ikke har kontrol over. Dette ville give anledning til "Ond SEO", hvor man saboterer andres rankering i søgemaskinerne og det skal selvfølgelig ikke være muligt. Så nej, din kunde risikerer ikke at ryge ud af Google pga. det arbejde SEO-folkene har lavet (Konklusion på baggrund af den forklaring du har givet).
Det vil jeg erklære mig enig i... du bliver ikke straffet uden google føler sig overbeviste om din skyld...
Det værste der kan ske er at google ikke medregner de omtalte links i deres algoritme...
Okay Linda . Jeg synes bare at debatten langsomt drejede sig hen i mod, hvor klamme alle marketingsfolk er. Og den diskussion, og de mindreværdskomplekser det tit er udtryk for, brækker jeg mig snart over. Senest fra Søren Fauli, som åbenbart skammer sig over sit job.
Men igen , det en anden snak. Tilbage til duplicate content eller ej..
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
jeg har læst mig til flere steder på nettet at hvis man linker til en side fra mange af ens egne sider som er placeret på samme server kan være grund til at google hoster siden op igen og sætter den i skammekrog
Men som sagt noget jeg har læst og ikke noget jeg ved mere om end det.
Ps. Jeg læser kun på sider ved personer som ved hvad de snakker om.
jeg har læst mig til flere steder på nettet at hvis man linker til en side fra mange af ens egne sider som er placeret på samme server kan være grund til at google hoster siden op igen og sætter den i skammekrog
Men som sagt noget jeg har læst og ikke noget jeg ved mere om end det.
Ps. Jeg læser kun på sider ved personer som ved hvad de snakker om.
Thomas - det er en halv år gammel tråd du har fat i her, men lad nu det ligge
Ingen siger at de 20 blogs som omtales i dette indlæg ligger på samme server. Kundens ligger sikkert også på en anden server - men du har ret, i at det ikke er optimalt at basere hele sin linkbuilding på domæner fra samme server.
Tag mig f.eks. - jeg benytter flere forskellige webhostingselskaber end du kan tælle på en hånd. Af mange forskellige grunde, blandt andet den omtalte her