At nogen ligefrem skriver at man ryster deres verden, må være en af de største komplimenter man overhovedet kan få (når det altså er på den fede måde ;-)) som forfatter.
Tidligere har jeg i øvrigt fået en rar anmeldelse på Henrik Bluncks blog - så det er ikke kun kvinder der kan få glæde af den, at I ved det. ;-)
Har lige moret mig kosteligt over "Anjas 10 positive julefrokost-råd", og kunne ikke lade være med at tænke at Joan Ørting med meget stor sansynlighed vil tage dem helt alvorligt, og sikkert ville kunne tilføje mange flere :)
Jeg har selv spillet musik i 20 år. Og de gange man rører mennesker med sin kunst, er uendelig meget større end at tjene mange penge. Så klap dig selv på skulderen for at holde kulturfanen højt !
Som Winston Churchill sagde i afslutningen af 2 Verdenskrig, da England fattedes penge til krigsførelse, og et forslag om at tage penge fra kulturen til krigsførelse, blev fremlagt i Parlamentet :
" Det er kulturen vi kæmper for. Det er den definerer os som frie mennesker. Kulturpengene bliver det sidste vi rører ved ". Og sådan blev det
Tillykke
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.