Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Novicespgsm. om domæneregistrering og webhoteller

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55

Nicolaj:

Mener bare godt at man kan have flere kaffer, ligesom man kan have flere olier.

*LOL*......m'kay.......du får ret osv....

Men nu var vi altså kommet til CMS og Ecommerce? Huh? Jeg har læst de lange og indviklede beskrivende forklaringer (jeg skal lige have vendt min hjerne rigtig) - men findes der ikke en helt kort, konkret og let forståelig forklaring "for dummies"?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:01

Nicolaj:

Sådan er det alment anvendt af os kaffe tosser :-) - men det er nu ikke grammatisk korrekt (lange samtaler med vores tekstforfatter).
Jeg kender ikke mange i branchen som ikke anvender 'kaffer'.

For vores eget vedkommende anvener vi ofte bønner men det giver helt sjove sammenfald i tale sproget da vi selv importere bønner fra bønder i Afrika, mellem- og sydamerika :-)

Hvem havde tænkt at kaffe kunne være så kompliceret :-)

De bedste kaffehilsner

Søren

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:01

Cheetah:

Nicolaj:

*LOL*......m'kay.......du får ret osv....

Men nu var vi altså kommet til CMS og Ecommerce? Huh? Jeg har læst de lange og indviklede beskrivende forklaringer (jeg skal lige have vendt min hjerne rigtig) - men findes der ikke en helt kort, konkret og let forståelig forklaring "for dummies"?

CMS er beskrevet ganske godt her: http://www.odeum.com/dk/nyheder/artikler/hvad_er_cms.htm

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:08

Cheetah:

CMS : Et program der ligger på din hjemmeside hvor du nemt kan skrive indhold (Content Mangement System - Indholds Styrings System) uden at skulle kende en masse kryptiske koder (som jeg sidder og bruger)

eCommerce: Generelt udtryk for online-handel.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:16

Kaffe & Co:
Sådan er det alment anvendt af os kaffe tosser :-) - men det er nu ikke grammatisk korrekt (lange samtaler med vores tekstforfatter).

Der er ikke behov for "lange samtaler" om noget, der kan slås op i Retskrivningsordbogen:

http://sproget.dk/search?SearchableText=kaffe&submit=Start+s%C3%B8gning+

Eller sagt med andre ord: Julegaven til din tekstforfatter er grøn og vejer ca. 1½ kg.

Eller sagt med endnu andre ord: Du kunne også overveje, om de skulle forsøge dig med en ny tekstforfatter... Wink.

Din tekstforfatter har dog ret i, at det ikke er en god idé at anvende flertalsformen af kaffe, hivs man kan formulere sig uden om det. Flertalsformen er så ualmindelig, at mange vil studse over den og måske dermed miste sætningens egentlige budskab.

mvh Hans

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 13:26

Hvis din tekstforfatter endnu ikke har opdaget, at Den Danske Ordbog er gratis tilgængelig på nettet, så er det da også et godt tip til ham/hende - og billigere end Retsskrivningsordbogen.

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=kaffe

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:32

Hans Stokholm Kjer:

Kaffe & Co:

Der er ikke behov for "lange samtaler" om noget, der kan slås op i Retskrivningsordbogen:

http://sproget.dk/search?SearchableText=kaffe&submit=Start+s%C3%B8gning+

Eller sagt med andre ord: Julegaven til din tekstforfatter er grøn og vejer ca. 1½ kg.

Eller sagt med endnu andre ord: Du kunne også overveje, om de skulle forsøge dig med en ny tekstforfatter... Wink.

Din tekstforfatter har dog ret i, at det ikke er en god idé at anvende flertalsformen af kaffe, hivs man kan formulere sig uden om det. Flertalsformen er så ualmindelig, at mange vil studse over den og måske dermed miste sætningens egentlige budskab.

mvh Hans

Roger that - på et så aldeles udansk :-D

Drikker du kaffe? - i såfald vil jeg mene at du, på et tidspunkt , skulle ta' en snak med os - jeg mener det kunne jo være at årets julgave netop blev en grøn bog på ca. 1½ kg Big Smile

Nu vil jeg ikks stjæle denne tråd men Hans kunne du ikke sende mig lidt eksempler på dine forfatter egenskaber til skov (snabel tingen)kaffeogco.dk

De bedste kaffehilsner med kryds, bolle og trekant
Søren

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)