Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgspartner og webdesignpartner, til salg af feriehusandele.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kritik, input og 2 partnere søges.

Jeg  prøver lige igen, meget lille respons sidst.

Jeg har længe gået og haft nogle tanker om salg af italienske huse efter krisen har indskrænket bankernes lyst til at låne større pengebeløb ud til køb af udenlandsk feriebolig.

Mange danskere har lyst til at holde ferie i Italien, i eget hus, men de har ikke økonomisk mulighed og desuden kan de jo langtfra anvende huset på fuld tid.

Så min ide går på at der skal være 3-5 købere om et hus, så kan den økonomiske andel pr delejer blive mellem 60 -100.000,- og så kan huset blive udnyttet og der er flere om at dele driftsudgifterne.

Ved en 4-5 projekter om året er der mulighed for en reel levevej for 2-3 personer.

Til projektet mangler der: Salgspartner i Danmark (som kan opsøge og skabe salg til "almindelige" forbrugere), dygtig SEO og webdesigner til at sikre en pæn hjemmeside på toppen af google på udvalgte søgeord (der er en del andre som også sælger huse i Italien).

Jeg bor i Italien, jeg har lang erfaring fra ejendomsbranchen både i Danmark og Italien, jeg har kontakterne i Italien til at finde husene mv. hernede og har ressourcerne til at sørge for den Italienske side hernede.

Min tanke er at vi skal være 3 partnere, som deler overskudet. Partnerne kan have andre aktiviteter, ved siden af dette projekt.

Det her er vores eget projekt helt fra bunden, der er ingen "kæder, franchise, mlm eller andre, som skal have del af overskuddet.

De bedste Hilsener

Finn Pedersen

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:23

Lyder som en glimerende ide;)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:40

Hej Finn

ideen er såmend fin nok - jeg har selv lavet noget lignende - blot i Thailand, og netop pga. krisen er disse andelsprojekter skudt op over alt.

Du skal selvfølgelig være opmærksom på skattereglerne, således at selskabet konstrueres således at de enkelte kunder undgår unødig beskatning.

En lille ting som overrasker mig i dit indlæg omkring Italien :

3-5 købere a 60-100.000 , dvs. at man kan købe en bolig i Italien for mellem 180.000 og 500.000

- går ud fra du mener EUR ?

I Thailand - kan vi gøre det i DKK ( næsten) Smile

mvh

Jesper

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 20:47

Hej Jesper

De nævnte tal er i kr.

Tak for dit indlæg.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 20:49

Hej Levi

Tak for dit kig på sagen.

De bedste hilsener

Finn

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:53

Så er jeg nysgerrig Finn -

Hvad kan man få af bolig i Italien - størrelse, beliggenhed, brugt/ny osv. for denne pris ?

Har du et oplæg klart allerede ?

Jeg vil da helt klart mene at der er gode muligheder til de priser.

Mvh

Jesper

Fra Kbh
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:00

Hej Finn

Super god idé, absolut noget at arbejde videre med :)

Hvis du vil have hjemmesiden fra et eksternt firma vil Surf-Act meget gerne komme med et bud på hjemmesiden.

Skriv en mail hvis du er interesseret på:

emil@surf-act.dk

Mvh.

Emil E. Jørgensen

Surf-Act

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:01
Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 21:04

Hej Jesper

Jeg har en lille sag allerede.

Brugt originalt italiensk stenhus i historisk bjergby, ca 70 m2, 3 vær, køkken/alrum og toilet/brus, lille have og panorama udsigt over dal. Huset leveres beboeligt og delvist møbleret, 2 af rummene nyistandsat.

Beliggenheden er med 5 km til motorvej direkte til resten af EU. 4 km til Motorvejsbus/tog. 60 km til nærmeste lufthavn - 160 km til Rom.

Beliggende i Midtitalien.

Huset sælges på 4 andele a 95.000,- kr, måske 5 andele a 76.000 kr.

Hvis du har interesse i yderligere detaljer, så sig til

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 21:04

Tror sagtens jeg vil kunne afsætte nogle af disse andele, såvel i Italien som Thailand.

mvh

Kjeppe

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)