Er der nogle der udbyder kurser i SEO, website-opbygning mm - altså et komplet kursus hvbis man vil "ud over stepperne" på nettet?
Hvis der er håber jeg, at der er nogle stykker, som har lyst til det så vi kan lave et hold.
Ale de termer og begreber flyver rundt og har man - som jeg -. intet teknisk snilde eller tid og overskud til at sætte sig ind i det, er det en jungle.
Byd ind hvis du har lyst og evner til sådan et kursus eller har lyst til at deltage i et.
Det er et ret bredt emne du der spørger til, som i sig selv indeholder en hulens masse. Hvad er det du ønkser at opnå med denne viden? Hvad er det du ønsker at lære konkret (hvad vil du være istand til at gøre efter at du har fået denne viden)?
Alt dette er ikke noget du "lige" lære over et par eftermiddage.
Som Rasmus skriver, er det et ret bredt felt, du gerne vil have viden på. Især hvis det skal være et "komplet" kursus.
Bare for at tage et eksempel, udbyder IBC i Kolding en hel lille uddannelse, som i hovedtræk gennemgår det du efterspørger. Det tager 10 hele kursusdage.
Du må nok skrue forventningerne lidt ned og stille dig tilfreds med at kradse lidt i overfladen på et mindre omfattende kursus. Eller fokusere lidt mere og komme lidt dybere med emnet.
SEO-tips og Google Adwords. Ved at der findes en masse om emnet men har ikke modet til at kaste mig over det på egen hånd. Kunne der stå et dygtig "master" og fortælle om det, mens jeg sidder med min hjemmeside fremme, kunne det være super.
Vil ikke kaste mig over det, da det herinde flyver rundt med gode og dårlige råd, og hvem ved mest og hvorfor kan /skal man ikke gøre sådan og sådan... hvis du forstår, hvad jeg mener! Jeg gider ikke bruge tiden unødigt, da der ikke er så meget af den...
Det er som nogle skriver et ret bredt emne - men vi kan sagtens finde ud af et kursus i de emner, som du skriver om her. Vi har undervisere til det meste og jeg kan såmænd også undervise i meget af det selv. Det bedste ville helst sikkert være at vi tager udgangspunkt i en allerede eksisterende webside og så snakker SEO og AdWords udfra den.
Jeg er btw. en af dem der underviser på IBC i kolding i blandt andet SEO :-)
Du er velkommen til at kigge på vores side om vores forskellige kurser eller sende mig en PM.