send mig en mail på dpimport@live.dk Jeg tror jeg kan hjælpe dig. Tjek evt min hjemmeside. www.dpimport.dk |
200 USD for 10 KG via DHL er en normal pris, ikke special høj.
EMS er ChinaPost's express service. Når en pakke bliver sendt med EMS, så er det PostDanmark, der tager sig af det i Danmark.
Når man bruger kurer til at sende varer, så er det hovedsagligt volumen /vægt, der bestemmer pris. Normalt når volumen/vægt er over 20KG, bliver pris per kg tydeligt lavere end hvis samlet vægt af dine pakker er under 20 KG. Jo større volumen/vægten er, jo lavere kilo pris.
Derefter spiller samarbejdsaftale også en role. Hvis du har en aftale, så kan det være lidt billigere end du ikke har. Jo flere post du har om måned/år, jo lavere kilo pris kan du få.
Hvis du kun har en kilo vare, så unanset hvilken kurer firma du bruger, koster det lavest ca. 200 kr. fra Kina til DK. Tilgengæld, hvis du sender ca. 100 kg af gang, kan du få pris fra nogle kurer firmaer til ca. 40 kr. fra Kina til DK, dør til dør
Selvføgelig er der også andre faktorer, man skal tænke på. Hvis dine varer har meget høje værdier eller er farlige goods. Så vurderer kurer firma case by case.
Mvh,
Anne