via vores ydelser på http://hacktest.dk kan du få dine websites gennemgået manuelt for de sikkerhedsbrister der måtte være. Vi kan ikke garantere 100 % sikkerhed efter udbedringer af disse brister, men man er så kommet et godt stykke af vejen, ved at sikre sig mod meget åbenlyse huller.
Ved gennemgang af et site udarbejder vi en rapport med de huller der måtte være, URLs, beskrivelser, beskrivelse af konsekvenser og forslag til udbedring, så du på den måde har en drejebog til din programmør el. lign. Vi kan også tilbyde assistance i forbindelse med udbedring af disse huller, men anbefaler altid, at hvis det er muligt, at det så er den der har lavet systemet der udbedrer fejlene.
Du er velkommen til at kontake os via PM eller mail hvis du har yderligere spørgsmål.
det med hack-testet ved jeg nu ik rigtigt... kender en der også havde cliche og fik sin hacket... der lå 1 index på, uden nogen input-felter eller noget som helst, og de var kommet ind på hans ftp... Og tvivler på man kan gøre meget for at holde dem tilbage via. ftp´en... der er jo "kun" en kode de skal knække
Jeg var en af dem der blev hacket af de der tossede terrorister på mine 43 domæner. Men de slettede ikke mine mapper, så Da je gbruger wordpress på40 af dem var det bare at uploade filerne i root og rette config filen til.
Men jeg er også lost hvad angår sikkerheden hvad man selv kan gøre.
To fyre jeg arbejder for er også lige blevet hacket af en eller anden ekstremistisk hacker der mener at udbredelsen af Islam sker bedst ved at hacke danske hjemmesider.
Her blev alle filer i root også slettet, men sjovt nok ikke mapperne (eller mysql DB for den sags skyld). Måske man bare skulle ligge alle filer i mapper, hehe :-)
Jeg besøgte 'hacker gruppen's hjemmeside og læste lidt på deres forum - de er... langt ude.. :s