Det skjulte budskab er for de helt tungnemme: Dubli ;-)
Et meget lidt debateret selskab på Amino... (eehemm..) - som iøvrigt kan høres på det fleste danske radiostationer i form af reklamer for seneste gode handel på en af deres auktioner.
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Der er vel egentlig heller ik så meget at debattere om... En dårlig kopi af Ebay, forsøgt solgt som MLM i mange år efterhånden, og er sjovt nok aldrig blevet det forventede og lovede succes. Kunderne foretrækker Ebay, sælgerne foretrækker Ebay og MLM folket foretrækker Dubli... Længere er den vel ik?
Tja, jeg kender personligt flere som har succes i Dubli - underforstået de laver penge - men der skal heller ikke meget hovedregning til at regne ud at pengene fortrinsvis - indtil nu - er skabt fra at bringe partnere ind og ikke fra "produkt-omsætning", i form af %´er fra auktioner....- og hvis det kostede symbolske 200,- for at få ID, ja så var der nok en hel del som ikke fandt det så interessant... men den lader jeg så hænge i luften ;-)
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Tja, jeg kender personligt flere som har succes i Dubli - underforstået de laver penge - men der skal heller ikke meget hovedregning til at regne ud at pengene fortrinsvis - indtil nu - er skabt fra at bringe partnere ind og ikke fra "produkt-omsætning", i form af %´er fra auktioner....- og hvis det kostede symbolske 200,- for at få ID, ja så var der nok en hel del som ikke fandt det så interessant... men den lader jeg så hænge i luften ;-)
Hahaha... Ja deres koncept virker lidt, som at tisse i bukserne for at få varmen. Men desværre bliver det jo altid koldt på et tidspunkt, og her er det blot endnu koldere end før... Med andre ord de ødelægger Dubli deres egen fremtid, men dem om det!