Kender du det, når du starter i et mlm firma som har et godt produkt eller serviceydelse skal du: Skrive emneliste. Købe varelager/vareprøver. Købe salgsmaterialer Skaffe kunder Starte reps. (du skal jo bruge deres netværk) Men sådan er det jo at arbejde hjemme fra, eller… hvad. Ja, indtil nu ;-)
Jeg har arbejdet med mlm i 12 år fordi jeg ved at der er stort potentiale i den forretnings form. Men jeg er altid ”gået kold” på et tidspunkt, for hvor skal vi blive ved med at finde kunder og reps? Men nu, efter mere end et årti i branchen har jeg fundet det firma jeg har ventet på.
Her behøver du ikke selv finde kunder.. Her behøver du ikke finde reps... Her kan du virkelig arbejde hjemme fra.. Jeg behøver heller ikke dele denne mulighed med nogle, det er ikke nødvendigt for jeg tjener penge alligevel. Men det vil undre mig hvis der ikke er andre der har samme oplevelse med mlm som jeg. Og fordi jeg har ”set lyset” ;-) og fået mit livs chance vil jeg gerne dele muligheden med jer. Så send mig en mail på teamfuture05@gmail.com så sender jeg dig et link. Mvh. Jan
|
Hvorfor altid så hemmelighedsfuld?