Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den ultimative mlm mulighed

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Otterup
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

Kender du det, når du starter i et mlm firma som har et godt produkt eller serviceydelse skal du:

Skrive emneliste.

Købe varelager/vareprøver.

Købe salgsmaterialer

Skaffe kunder

Starte reps. (du skal jo bruge deres netværk)

Men sådan er det jo at arbejde hjemme fra, eller… hvad.

Ja, indtil nu ;-)

Jeg har arbejdet med mlm i 12 år fordi jeg ved at der er stort potentiale i den forretnings form.

Men jeg er altid ”gået kold” på et tidspunkt, for hvor skal vi blive ved med at finde kunder og reps?

Men nu, efter mere end et årti i branchen har jeg fundet det firma jeg har ventet på.

Her behøver du ikke selv finde kunder..

Her behøver du ikke finde reps...

Her kan du virkelig arbejde hjemme fra..

Jeg behøver heller ikke dele denne mulighed med nogle, det er ikke nødvendigt for jeg tjener penge alligevel.

Men det vil undre mig hvis der ikke er andre der har samme oplevelse med mlm som jeg.

Og fordi jeg har ”set lyset” ;-) og fået mit livs chance vil jeg gerne dele muligheden med jer.

Så send mig en mail på teamfuture05@gmail.com så sender jeg dig et link.

Mvh. Jan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor altid så hemmelighedsfuld?

Fra Otterup
Tilmeldt 8. Nov 09
Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil ikke pådutte folk noget.

De der tager initiativet for yderlige info ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jan:

Jeg vil ikke pådutte folk noget.

De der tager initiativet for yderlige info ;-)

Jeg har os en mulighed for at folk kan blive millionær... Skal jeg sende mit kontonummer?

Synes du ovenstående f.eks virker seriøst?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:29

Meget imponerende at man kan blive ved med "get rich quick" schemes og i dette tilfælde skal man ikke engang lave noget!

Sjovt nok, så snakker alle om, at man ikke skal lave noget, og dog - for det skal jo lige tilbydes til alle andre - og så kalder jeg det ikke længere, at man ikke skal lave noget: For så er man jo allerede igang med at sælge til andre. Det kan godt være, at man ikke sælger produkter, men man sælger en startpakke. I mine øjne er det dog arbejde under alle omstændigheder.

Jeg vil dog mene, at Amino er den dummeste afsætningskanal for denne type koncepter, MLM eller ej: Der er ingen anden dansk hjemmeside, hvor MLM har fået så mange klø som lige netop på denne side. Så at starte sin markedsføringsindsats af et nyt og ukendt MLM på Amino er da at skyde sig selv i foden.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:25

Jan:

Her behøver du ikke selv finde kunder..

Her behøver du ikke finde reps...

Her kan du virkelig arbejde hjemme fra..

Det kan godt være du har arbejdet med MLM i 12 år - og gået "kold" flere gange, fordi du skulle finde kunder og reps - hvilke koncepter har det i så fald været?

Helt seriøst - hopper du selv på de to "påstande" du her fremstiller... hvis du ikke selv skal finde kunder, selv skal finde reps - hvorfor er det så lige du skriver et indlæg her på Amino - hvor du - naivt regner med nogen vil kontakte dig for at finde ud mere - jeg vil umiddelbart mene du på den måde sigter efter laveste fællesnævner... AL FORRETNING er ligefrem proportionel med hvad du selv bibringer - så hvis du påstår man kan lave forretning på ikke SELV at gøre noget - og så skubber ind af bagdøren - at godt nok skal du ikke selv gøre noget - men det skal du så alligevel - så er de fleste stået af.

Det er nu ikke for at skyde efter dig, Jan - eller jeg skal spille bedre vidende - men al erfaring, fakta, historik tyder på at du har fat i et koncept som ikke er langtidsholdbart - og så kan det rent faktisk været konceptet så denne gang går "kold" før dig...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Otterup
Tilmeldt 8. Nov 09
Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle jeg er meget ked af at  i opfatter mit indlæg sådan.Sad

Det er faktisk meget seriøst, og et helt nyt dansk  firma som lige er blevet børsnoteret på den amerikanske børs her 1. okt.

Problemet er at det lyder for godt til at være sandt, men  den er god nok.Smile

Jeg har med vilje valgt Amino for jeg syndtes det virker som et  meget seriøst forum.

Jeg har selv været til "klappekage" møde hvor jeg bare skulle betale 21.000 kr og når jeg så har taget rø... på 3 af mine venner så kunne jeg tjene penge.

DET er svindel!!!Angry

Grunden til jeg skriver det lidt kryptisk er ikke fordi det ikke tåler dagens lys, tvært imod.

Det er sortering, for hvis og kun hvis jeg skal dele denne mulighed med andre , skal det være med folk der tør tage det første skridt.Smile

Jeg vil gerne dele den med andre for jeg ved hvor glad jeg blev da jeg fik muligheden Big Smile

Jeg håber at dette kaster lidt lys over sagen, for vi er enige i at hvis man skal tage rø... på nogle, så skal det da ikke være her Smile

Med Venlig og Seriøs Hilsen

Jan

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:30

Du må da kunne sige hvad det er for et firma så? ;-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:13

Robert Rungholm:

Du må da kunne sige hvad det er for et firma så? ;-)

Right on - kom da med dit affiliatelink, Jan - så vi kan se på lækkerierne ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Otterup
Tilmeldt 8. Nov 09
Skrevet kl. 18:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Side 1 ud af 3 (27 indlæg)