Har tænkt på noget som jeg ikke helt ved om det findes i Danmark, VistaPrint har lidt af det..
Men det går ud på at man kan få 1000 gratis visitkort over en periode af 6 måneder, men der vil så på bagsiden være en reklame.. Efter de 6 måneder vil man så kunne få 1000 visitkort igen og man bestiller bare som man har brug for dem! Man betaler godt nok for forsendelse..
Tror i at folk vil benytte sig af tilbuddet og tror i at folk vil reklamere på bagsiden af et visitkort?
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Der er ingen grund til at bumpe indlæg, når der kun er gået 13 min. Vent mindst et døgn før du giver dig i kast med det. Hvis alle gjorde det, så ville det blive fuldstændigt umuligt at følge med her.
Jeg vil ikke bruge eller benytte mig af det, og kan ikke forestille mig der er mange som vil benytte sig af det. Det er også tvivlsomt, hvor meget effekt reklamen vil have.
Hej Kenn! Jeg tror personligt ikke at det vil fungere.
1) Hvem vil signalere at ens virksomhed ikke har råd til at købe "rigtige" visitkort 2) Hvordan kan du garentere reklame firmaet at du levere en ordenlig reklame. Min erfraring siger mig at når du giver dit visitkort ud så ryger det over i "bunken" til alle de andre visitkort... 3) Reklame frie visitkort koster ikke sindsygt meget og vil mene at folk gerne vil betale de der 500 kr eller hvor meget det er for et reklame frit visitkort`?
Jeg håber ikke jeg har spoleret din dag :) , det er ellers en original ide :D
kære andre jeg må tilstå jeg så det som en frd fidus OG GRATIS jeg ser sådan her på der" det er en sponsergave" når penge er små som nu er det en velkommen ting for ja de ryger bare i stakken med alle de andre