Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.oplevholbaek.dk - hit me :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nu endelig kommet i luften i en udgave, hvor vi er klar til at få noget konstruktiv feedback.

Så jeg ville sætte stor pris på, hvis I gider kigge på www.oplevholbaek.dk og komme med feedback.

Det sker jo at man stirrer sig lidt blind på mulighederne og funktionerne.

Fra fredag den 06.11.2009 over middag, vil det som bruger være muligt at oprette nyheder, aktiviteter og registrer sig i Lokalbogen med info om virksomhed, forening, privat  person etc.

Hit me please :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:08

Det ser ikke særligt professionelt ud at alle undersider viser denne url http://oplevholbaek.dk/cms/custom_frontpage.php og der er et banner øverst links til der i har fået jeres CMS system på alle sider vises det .både på forsiden og alle undersider.,

Det er lidt svært at give konstruktivt feedback da jeg regner det kommer væk og siden er derved under opdatering 

banneret  og url overdøver hele siden og kigger hele tiden på denne mystisk url og banner og tænker hvad sker ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 19:28

Synes topbanneret er pisse irreterende, og en af de grunde til at jeg oftest, undgår en hjemmeside.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 19:30

Hej Mikael,

Tak fordi du ville bruge tid på sitet. Jeg er dog ikke helt med.

Du skriver at alle undersiderne viser den samme url? Det sker ikke for mig?

Bannerne vises på alle sider, vi har lavet det således at der startes med forskellige banner hver gang en side hentes, men samtidig skiftes dette topbanner efter nogle sekunder. På denne måde får annoncørerne større synlighed.

Men igen jeg er ikke helt sikker på hvad det er du gerne vil have væk?  custom_frontpage.php er kun på forsiden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Denne del url alle sider /cms/modules/ , ser ud som om man er inden i CMS systemet .

Banneret til web hosting dukket op hver 3 eller mindste hver 4 gang , troede så siden var under opbygning

Der er mange annoncer på siden det overdøver meget designet .

Er siden lavet mest for annoncør ?

tror vidst nogle kunne købe en artikler og i lavet banner annoncer til dem på denne undersiden vil give mest salg til annoncør , ville også give lidt bedre i søgemaskinerne med mere tekst og siden vil ikke virke overdrevet med reklame links Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bor selv i Holbæk Kommune, så jeg burde jo være i målgruppen :)
Lige for tiden har jeg bare så forbandet svært ved at se noget positivt ved Holbæk Kommune der helt bevidst bryder landets love, torturerer børn og aktivt modarbejder miljørigtig energiproduktion. Det samlede byråd er en flok inkompetente løgnere.

Men det skal jo egentligt ikke gå ud over dit website :)

Jeg synes du skal overveje helt at droppe reklamerne til at starte med. Som andre også nævner tror jeg godt det kan skræmme for mange af de vigtige første loyale brugere. Skab noget mere stabil trafik først - der er alligevel næsten ingen penge i annoncerne, før du opnår en betragtelig mængde besøgende. Og jeg tror du hurtigere får flere besøgende ved at holde det helt uden reklamer i starten. Når der så er gang i trafikken kan du langsomt fase reklamerne ind. Så får du også langt bedre priser for dem.

I forhold til informationerne på sitet synes jeg de er lidt mangelfulde, og jeg har svært ved helt at gennemskue hvad det er i vil. Jeg forsøgte f.eks. lige at se, hvad der sker i weekenden. I kalenderen kan jeg se der sker noget lørdag d. 7. Når jeg klikker ind ser det ud til at Magtens Koriodorer skal spille. Fedt, men hvor?

Når man går ind på siden der annoncerer deres (måske?) optræden i Holbæk fremgår det slet ikke hvor de spiller - blot tidspunktet er 21-22:30. Det kan jeg ikke bruge til så meget.

http://oplevholbaek.dk/cms/modules/activity_calendar/public_event_view.php?eID=42

Ovenstående side ser altså heller for spændende ud. Opsætningen er lidt "klumpet" og teksten ligner bare en standard pressemeddelelse.

Lidt det samme gælder Juemarkedet i Nyvang sidste weekend i november http://oplevholbaek.dk/cms/modules/activity_calendar/public_event_view.php?eID=59 - her står der faktisk slet ikke noget om arrangementetet. Ikke et ord.

Med al respekt, hvis jeg som Holbæk borger skal have noget ud af et website som dette skal du give mig noget unikt, som jeg ikke kan få meget bedre i f.eks. lokalaviserne :)

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:22

Hej Mikkel,

At kommunen har sine problemer kan vi godt blive enige om :)

Annoncerne, kigger vi på. I lokalbogen er der stor tilslutning, og de betaler for en del af det. :) Bannerne, i toppen vil jeg tage op til overvejelse.

Indholdet: Vi søger netop en webredaktør, så vi får mulighed for at få helt styr på indholdet.

Print Magasin. : Vi udgiver sideløbede et print magasin i B5 format, der udkommer start December i et oplag på 8.000 eks. Disse fordeles alle steder hvor folk mødes. Ligeledes har vi en gimminck i form af en campingvorgn med logo på, som vil rulle rundt på de forskellige steder i weekenderne. Eks. Megacentret, Slotcenteret og mange andre steder. Tølløse, Jyderup etc.

Bruger indhold. Fra i morgen over middag vil det være muligt at oprette sig som bruger og selv lægge aktiviteter og nyhede ind.

Men der er forkus på indhold, det kommer.

Men jeg kan se at du egentlig godt kan bruge funktionerne, hvis indholdet er opdateret :)

Tak for input.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:25

Hej Thomas,

Et par ting jeg ville kigge på:

• Navigationen (er det tydeligt hvor brugeren befinder sig på siden)
  • Som Mikkel siger, så ville jeg nok også droppe reklamer til at starte med, det giver slet ikke nok i forhold til hvor mange det formenlig vil skræmme væk.
  • På forsiden står der Nyheder og aktiviteter. Der ville jeg nok skrive "Nyt i Holbæk" og "Aktiviteter i Holbæk"
  • Synes du skal fylde noget i kalenderen eller smide den væk, den virker lige "ligegyldig" når den bare står der og ser tom ud :-)

Håber at du kan bruge det til noget :-)

Med venlig hilsen Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 21:53

Hej Nikolaj,

Tak for dit input. Yes

Topbanneret tager jeg op til overvejelse.

Indholdet i kalderen og på siden generelt skal helt klart optimeres.

Det ville virke lidt forkert på en side om Holbæk, at skriv Nyt i Holbæk etc :), måske det bare er mig. ;)

Godt at vi har lidt at arbejde med ..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)