Jeg bor selv i Holbæk Kommune, så jeg burde jo være i målgruppen :)
Lige for tiden har jeg bare så forbandet svært ved at se noget positivt ved Holbæk Kommune der helt bevidst bryder landets love, torturerer børn og aktivt modarbejder miljørigtig energiproduktion. Det samlede byråd er en flok inkompetente løgnere.
Men det skal jo egentligt ikke gå ud over dit website :)
Jeg synes du skal overveje helt at droppe reklamerne til at starte med. Som andre også nævner tror jeg godt det kan skræmme for mange af de vigtige første loyale brugere. Skab noget mere stabil trafik først - der er alligevel næsten ingen penge i annoncerne, før du opnår en betragtelig mængde besøgende. Og jeg tror du hurtigere får flere besøgende ved at holde det helt uden reklamer i starten. Når der så er gang i trafikken kan du langsomt fase reklamerne ind. Så får du også langt bedre priser for dem.
I forhold til informationerne på sitet synes jeg de er lidt mangelfulde, og jeg har svært ved helt at gennemskue hvad det er i vil. Jeg forsøgte f.eks. lige at se, hvad der sker i weekenden. I kalenderen kan jeg se der sker noget lørdag d. 7. Når jeg klikker ind ser det ud til at Magtens Koriodorer skal spille. Fedt, men hvor?
Når man går ind på siden der annoncerer deres (måske?) optræden i Holbæk fremgår det slet ikke hvor de spiller - blot tidspunktet er 21-22:30. Det kan jeg ikke bruge til så meget.
http://oplevholbaek.dk/cms/modules/activity_calendar/public_event_view.php?eID=42
Ovenstående side ser altså heller for spændende ud. Opsætningen er lidt "klumpet" og teksten ligner bare en standard pressemeddelelse.
Lidt det samme gælder Juemarkedet i Nyvang sidste weekend i november http://oplevholbaek.dk/cms/modules/activity_calendar/public_event_view.php?eID=59 - her står der faktisk slet ikke noget om arrangementetet. Ikke et ord.
Med al respekt, hvis jeg som Holbæk borger skal have noget ud af et website som dette skal du give mig noget unikt, som jeg ikke kan få meget bedre i f.eks. lokalaviserne :)