Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pynte til Jul "online" ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer...

Hvornå vil det være passende at pynte til Jul i mine online shops ?

Er det for tideligt nu eller hvornår er det pasende ?

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:23

Hej,

Jeg synes absolut at det er for tidligt, personligt kan jeg slet ikke klare at komme ud i butikkerne i november måned fordi der er ræsset allerede begyndt og man stresser mere end man slapper af..

Men det er bare min personlige mening!

Altid en ny ide!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:26

Hejsa,

Hvis du følger de fysiske butikker, så er det så småt igang. I hvert fald med salget af julepynt og det lugter jo lidt derhen af fordi det fylder en god del i landskabet.

Jeg vil personligt mene at den sidste uge af november ville være mere passende. Eventuelt første søndag i advent? Det kunne da være hyggeligt hvis det var en tradition for alle butikker, både fysiske og netbutikker.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 10:26

Er også selv meget i tvivl om hvornår det er passende ?

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:30

Første søndag i advent, hvis det er i november ellers tidligst den sidste uge i november.

Forstår ikke butikkerne allerede starter med det i oktober - man når da at blive træk af det inden december.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:32

Jeg har to indgangsvinkler til julepynt i butikker.

1) Selv synes jeg som flere andre i tråden, at det er belastende, når det foregår for tidligt. Ultimo november/1. søndag i advent lyder på den måde som et glimrende forslag i mine ører.

2) Hvornår begynder folk at kigge efter julegaver på nettet. Og der er svaret mere nedslående for mig jvf. punkt 1, for det er de altså allerede begyndt på. De julegaverelaterede søgninger er begyndt at dukke op allerede nu, kan jeg se på diverse statistikker.

Og så er der selvfølgelig spørgsmålet om, hvorvidt man overhovedet sælger flere varer i sin netbutik ved at julepynte den?

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 10:33

Jeg nøjes altid med lidt snevejr, og evt lidt sne på logoet. Det giver en god stemning, uden at være for meget.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:36

Hvornår? I går!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:38

Har i taget højde for der er en større og større gruppe netborgere, som slet ikke holder jul (religon eller andre årsager)? Personligt forholder jeg mig altid neutralt

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:47

Frank Hellerup Madsen:

Og så er der selvfølgelig spørgsmålet om, hvorvidt man overhovedet sælger flere varer i sin netbutik ved at julepynte den?

Jeg tror at den eneste måde julepynt kan skabe mersalg på, er hvis man rent faktisk sælger julepynt og det er uanset om det er fysisk eller net. Det er selvfølgelig mest hyggeligt i en fysisk butik da man bliver omgivet af det, men stadig, jeg tror ikke det sælger flere varer.

Men lige på en netbutik, så viser det da om ikke andet at man følger med sæsonen og hvis du har en butik hvor der ikke er den store tilgang af nye produkter, så er det også en måde at vise at butikken stadig lever.

/Tommy

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)