Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pynte til Jul "online" ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Har i taget højde for der er en større og større gruppe netborgere, som slet ikke holder jul (religon eller andre årsager)? Personligt forholder jeg mig altid neutralt

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Nu når jeg ikke at pynte op på mine projekter i år, men hvis jeg når det til næste år og jeg finder på noget jeg mener der passer ind i designet, så vil mit svar være et klart nej.

Hvis vi tager udgangspunkt i at de netbutikker / hjemmesider vi snakker om er med base i Danmark, så må det være de danske traditioner der er gældende. Noget så uskyldigt som at pynte op til en højtid, kan jeg ikke forestille mig kan få nogen til at undlade at handle med den enkelte virksomhed.

Langt størstedelen af virksomhederne er ejet af private og de bør designe / udsmykke deres hjemmesider som de synes. Hvis jeg støder på en hjemmeside der hylder en højtid som jeg hverken forstår eller ønsker at deltage i, så er det i hvert fald ikke afgørende for mig, om jeg vil købe mine varer der.

Der er jo ikke noget politisk eller religiøs propagande i en højtid. Ikke her i landet i hvert fald. Jeg kender personligt ingen der holder jul for religionens skyld.

/Tommy

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:09

Hej Obuni,

Jeg er personligt helt enig med dig, men i bund og grund, så handler det jo om at sælge. Umildbart kan jeg ikke forestille mig folk vil købe mere pga. pynt i en netbutik, men fik tværtimod den tanke at det kan få folk til at købe mindre - marginalt, men alt tæller i min verden.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:29

Det er nu altid rart med enighed :o)

Jeg kan godt følge dig, men for mit vedkommende vil det komme an på størrelsen af marginalen. Det handler vel i bund og grund også om at tilpasse sig den gruppe man gerne vil sælge til.

For selvom jeg siger at jeg klart ville svare nej til dit første spørgsmål, så ville jeg selvfølgelig ikke pynte op til jul hvis jeg åbnede en netbutik udelukkende med burkaer.

Er det derimod et bredt publikum, så ser jeg ingen problemer i det og hvis det ville betyde jeg solgte for 80 kroner i stedet for 90 kroner i december, så er det bare det.

/Tommy

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:39

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:45

Jeg anbefaler altid at "vinterpynte" i stedet for at "julepynte" forretningen. På den måde træder man ikke nogle over tæerne, og samtidig giver det den rette stemning, da fleste alligevel associerer snelandskaber, snefnug, kaner og sneklædte grantræer med julen!

Hvornår? Hvis det er "vinterpynt" vil jeg sige primo/medio november - ikke før.

Mvh
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 13:14

Jeg følger samme fremgangsmåde som Peter, jeg laver lidt vinterstemning på sitet.

Se mit eksempel på Chiko.dk allerede nu

http://chiko.dk/

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:24

Det ser rigtig godt ud :-)

Mvh
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)