Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino (:

Jeg er kommet på den geniale ide at jeg vil til at lege lidt med en hjemmeside, på hobby niveau.

Jeg er en ung knægt på 18 som har styr på det hvad computere angår, men ikke hjemmeside!

Så nu står jeg her, uden nogen form for viden om hvordan det hænger sammen, derfor søger jeg:

- Et nemt og billigt sted til min hjemmeside

- Et sted hvor der følger et nemt og brugervenligt hjemmeside program med.

- Hvor der mulighed for at adde nogle ting i HTML koder (spil)

Har i et sted? Tak på forhånd.

Mvh Emil J :)

----------------------------------

Ekstra: Lige nu bruger jeg surftown, men jeg er virkelig ikke tilfreds. Deres hjemmeside program er til grin, der er alt for mange begrænsninger på!
Så endnu et spørgsmål: Regner med at gøre brug af reklamations retten, men hvad sker der med det domæne jeg har købt?

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:55

Mit umiddelbare gæt vil være at du kan prøve One.com. Der følger et gratis "WebCreator- program med, hvormed du selv kan administrere/oprette en hjemmeside.

Vi tilbyder også webhoteller selv, men desværre ikke et program hvormed du kan oprette din egen hjemmeside. Du har dog muligheden for at hente f.eks Wordpress og lave din egen blog/hjemmeside. Det er faktisk ikke mere end at downloade, uploade og konfigurere en database. Det vil jeg gerne hjælpe dig med, hvis det skulle være ;)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 16:12

Jeg vil også foreslå dig at købe et domæne og webhotel hos one.com. Det er billigt og stabilt.

Efter det er oprettet downloader du Filezilla (som er en såkaldt FTP-klient), og opretter forbindelse til din server. Så downloader du Wordpress og pakker det ud, og lægger det op på webhotellet, peger din browser til www.ditdomæne.dk og installerer det derfra ved hjælp af de koder du har fået fra one.com.

Alternativt kan du bruge Filezilla til at overføre filer som du selv laver, eksempelvis i Dreamweaver, til din server. Husk at der skal være en index.html eller index.php i roden af dit website :-)

Hvis du er til Wordpress-modellen har jeg lavet en lille guide til installationen her:
http://www.e-entrepreneur.dk/2009/10/07/quick-guide-til-wordpress-installation/

Rigtig god fornøjelse :-)

Mvh
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 16:26

Hej

Tusinde tak for svarende, jeg må da straks tjekke one.com ud. Men så vidt jeg ved er wordpress et program udelukkende til at lave blogs med? Hvilket min hjemmeside ikke skal være.

Jeg vil gerne have fingerne i et brugervenligt program, men ikke for indskrænket. Jeg skal selv kunne bestemme farver og hvor ALT ting skal stå. Men måske stadig med et udgangspunkt i en template. Ja jeg er krævende :D

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:30

Wordpress er MEGET mere en "bare" et blog system. Jeg har brugt det til rigtig mange ting igennem tiden. Jeg syntes i hvert fald du skal overveje det. I samme åndedrag vil jeg også anbefale at få det hostet hos Martin længere oppe i tråden.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:42

Emil 8600:

Hej

Tusinde tak for svarende, jeg må da straks tjekke one.com ud. Men så vidt jeg ved er wordpress et program udelukkende til at lave blogs med? Hvilket min hjemmeside ikke skal være.

Jeg vil gerne have fingerne i et brugervenligt program, men ikke for indskrænket. Jeg skal selv kunne bestemme farver og hvor ALT ting skal stå. Men måske stadig med et udgangspunkt i en template. Ja jeg er krævende :D

Hej Emil

Wordpress kan muligvis godt bruges til dit formål - det kommer an på hvad du mere specifikt vil med projektet - men grunden til at jeg skriver her er at jeg ikke synes du skal vælge one.com lige nu, hvis du skulle vælge at køre med Wordpress.

One.com tildeler lige i underkanten af hukommelse (php memory limit på nogleogtyve megabyte) til at Wordpress kan køre uden nogen problemer. Der opstår mærkelige fejl nogle gange når der skal opdateres fx.

Ærgeligt for one.com er ret stabile ellers (til prisen).

I den helt lave prisklasse som one.com også ligger i (hvor du ikke kan regne med hurtig support eller 99,996% oppetid) kan du for eksempel se nærmere på webhotellerne fra unoeuro.com, gigahost.dk og surftown.dk (hos surftown skal du vælge one click install af Wordpress for at være sikker på at det hele er indstillet optimalt).

Mvh Anders

EDIT: Kan se at Martin her i tråden også har et billigt webhotel på sin prisliste og er sikker på at det også er et godt alternativ, når han nævner det i forbindelse med Wordpress - jeg har dog ikke selv testet det en eller 100 gange, som tilfældet er med de andre fire muligheder jeg omtaler. Det er derfor jeg ikke skrev om det. 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 22:38

Jeg siger tusinde gange tak for alle svarene, dejligt med sådan nogle rare mennesker som vil hjælpe hjemmeside uvindende unge som mig selv (:

Har hørt lidt om joomla og min umiddelbare tanke er: Fedt og nemt program + det graits, men hvad siger folket?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:58

Alle mine mobilsider er lavet via skabelon og hjemmesideprogram hos One.com, f.eks. billige mobiler og taletid.net. Skriv endelig, hvis der er noget du skal have hjælp til i forbindelse med One.com Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:48

Ontopic: Hej trådstarter, ligesom mange andre så synes jeg også at en kombination af one.com + skabelon eller wordpress vil være en god mulighed i forhold til prisen.

Offtopic: Hej Nicolaj, har læst flere af dine indlæg efterhånden - også et her for nylig hvor I ramte jeres højeste omsætning nogensinde. Jeg kom til at tænke på hvor meget arbejde (ca. antal timer) du har lagt I at bygge bare et af dine site (fx mobilpriser) og hvor mange timer du ca. bruger på sitet pr. uge efter det er oppe at køre (fx mobilpriser).

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:48

Ontopic: Hej trådstarter, ligesom mange andre så synes jeg også at en kombination af one.com + skabelon eller wordpress vil være en god mulighed i forhold til prisen.

Offtopic: Hej Nicolaj, har læst flere af dine indlæg efterhånden - også et her for nylig hvor I ramte jeres højeste omsætning nogensinde. Jeg kom til at tænke på hvor meget arbejde (ca. antal timer) du har lagt I at bygge bare et af dine site (fx mobilpriser) og hvor mange timer du ca. bruger på sitet pr. uge efter det er oppe at køre (fx mobilpriser)?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)