Hej alle sammen så har vi fået et affiliate program op at køre. Vi søger derfor personer der har en hjemmeside eller andet online medie til at være med i vores netværk. Sådan virker det. Vi giver en kontant udbetaling til dig hvis kunden kommer fra dit affiliate link. Der er pt et begrænset antal pladser (30stk) dette er fordi vi er i en test fase. Du må gerne smide dit affiliate link i nyhedsbreve og lign. Vi vil ikke skrive tal på udbetalinger her, men hvis du sender en mail kan du modtage meget mere info. Kan godt sige at det er en god udbetaling, og at vi snakker kroner i 2 cifre. Ønsker du at være en del af vores netværk så send en mail med kontakt oplysninger, et link til din side og hvor mange unikke besøg du har pr måned. Du kan komme igang allerede i dag.
Der vil ikke blive besvaret på spørgsmål i denne tråd. men send os en mail og få det der. mvh ops finans
|
Nu ved jeg godt det er lidt udenfor emne, men er det for jeres side fra lånevirksomheden? Altså den side der linkes til i jeres signatur?
Men grunden til jeg egentlig skriver her, er at jeg blot vil opfordre til at få jeres side designet om - synes den ser meget amatør agtig ud og ville personlig set ikke opfordre mig til at turde ansøge om lån igennem. Det skal ikke tages tungere end det lyder, idet hver person har hver sin smag for design, men jeg ville nok kigge lidt på det hvis det var mig :o)
Håber kritikken tages som positiv...