Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på at linke til vores side

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen så har vi fået et affiliate program op at køre. Vi søger derfor personer der har en hjemmeside eller andet online medie til at være med i vores netværk.

Sådan virker det.

Vi giver en kontant udbetaling til dig hvis kunden kommer fra dit affiliate link. Der er pt et begrænset antal pladser (30stk) dette er fordi vi er i en test fase.

Du må gerne smide dit affiliate link i nyhedsbreve og lign.

Vi vil ikke skrive tal på udbetalinger her, men hvis du sender en mail kan du modtage meget mere info. Kan godt sige at det er en god udbetaling, og at vi snakker kroner i 2 cifre.

Ønsker du at være en del af vores netværk så send en mail med kontakt oplysninger, et link til din side og hvor mange unikke besøg du har pr måned.

Du kan komme igang allerede i dag.

Der vil ikke blive besvaret på spørgsmål i denne tråd. men send os en mail og få det der.

mvh

ops finans

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:50

Nu ved jeg godt det er lidt udenfor emne, men er det for jeres side fra lånevirksomheden? Altså den side der linkes til i jeres signatur?

Men grunden til jeg egentlig skriver her, er at jeg blot vil opfordre til at få jeres side designet om - synes den ser meget amatør agtig ud og ville personlig set ikke opfordre mig til at turde ansøge om lån igennem. Det skal ikke tages tungere end det lyder, idet hver person har hver sin smag for design, men jeg ville nok kigge lidt på det hvis det var mig :o)

Håber kritikken tages som positiv...

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:02

Måske du skulle skrive en mail man kan kontakte dig på?

Bare en tanke :)

Tilmeldt 26. Sep 09
Skrevet kl. 17:03

Vi bruger vores tid og penge på vores kunder, så må kosmetisk design og evt opgraderinger komme senere.

Ønsker dog ikke at starte en diskution om dette, så til folk der poster i denne tråd må i meget gerne holde jer til emnet. Vi vil dog ikke give svar på spørgsmål i tråden så smid os en mail hvis du har nogen.

kontakt(snabela)ops-finans.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:06

Hvorfor vil I kun udlevere telefonnummmer til jeres kunder?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:09
Tilmeldt 26. Sep 09
Skrevet kl. 17:09

Christian iMARKETING:

Hvorfor vil I kun udlevere telefonnummmer til jeres kunder?

Det har udelukkende noget at gøre med omkostninger til service. Vi har mange besøg om dagen, og de er velkommen til at sende os en mail. Hvis vi skulle yde telefonisk support vil det betyde en større pris på vores produkt.

Vi er dog igang med at lave en live support der imødekommer et stigende support ønske.

Tilmeldt 26. Sep 09
Skrevet kl. 11:11

Vi har stadigvæk ledige affiliate pladser til dem der vil tjene lidt ekstra på at linke til os.

Send en mail til

kontakt(snabela)ops-finans.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24

ops:
Vi bruger vores tid og penge på vores kunder, så må kosmetisk design og evt opgraderinger komme senere.

Det er jo rimelig interessant for affiliates om I har et design der sælger. Jeg har så sent som i denne måned fravalgt en smykkeshop der gav 15% til fordel for en der gav 10% - alene fordi førstnævnte var så amatøragtig opbygget af konverteringsraten næppe ville blive prangende. På samme måde er der masser af andre låne-firmaer, der i langt højere grad har arbejdet med konverterings-processen og derfor er attraktive overfor affiliates.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej ops finans

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor i ikke vil være åbne om jeres affiliate program, hvis i vil have de bedste affiliates med ombord må i fortælle hvorfor de netop skal vælge jer.

Et eksempel fra Buy.at om D:E:R Quicklån kan du se på mit affiliate marketing forum et andet eksempel er også fra mit affiliate forum fra Webgains om Uniwatches tilbud til affiliates. Hvis du vil se eksempler fra England så vil jeg forslå at du kigger på www.affiliates4u.com her er der mange tilbud fra finansverden hvor du kan søge inspiration.

En af de vigtigste ting for affiliates er kommissionen, derudover en hjemmeside som giver troværdighed og som kan konvertere. 

Hvis jeg kigger på jeres hjemmeside, så syntes jeg at jeres konkurrenter gør det en held del bedre sider end jeres - PT er jeg også i tvivl om hvem i er du har et link til http://www.cce-capital.dk/ansoegning.htm, men når jeg søger på ops finans får jeg dette site - http://www.ops-finans.dk/

På http://www.cce-capital.dk/ansoegning.htm står dette "Hent vores ansøgningsformulare HER" men "her" er ikke et link - Hvad bliver man betalt for som affiliates?

Et tilbud om xx kr lyder heller ikke som meget i forhold til hvad man kan få hos eks EuroAds for disse låne kampagner:

Ekspresbank

Pris pr. lead: DKK 62,31
Gennemsnitlig indtjening pr. klik: DKK 3,7
Konvertering fra klik til lead/salg 5,9%

Leasy Lån

Pris pr. lead: DKK 191,00
Gennemsnitlig indtjening pr. klik: DKK 14,2
Konvertering fra klik til lead/salg 7,4%

D:E:R Quicklån

Pris pr. lead: DKK 151,00
Gennemsnitlig indtjening pr. klik: DKK 13,2
Konvertering fra klik til lead/salg 8,7%

Men selvfølgelig hvis i har en meget højere konvertering eller i har mindre krav til et udbetaling for et lead kunne jeres program muligvis være meget bedre.

Men du bør oplyse dette, så får du de bedste affiliates med og så skal du ellers lave nogle google søgninger og se hvilke affiliates der er i DK som kunne være gode for jer og sælge jer selv.

Håber at dette kan hjælpe dig lidt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)