Det her er min personlige mening :-)
Jeg syntes ikke i har ramt helt rigtigt med med den mørkerøde farve. Den virker for mørk og dominerede til selve indholdet, so mer smykker.
Ensart jeres linkfarver noget mere. De blå links i toppen passer ikke ind.
I skal ikke blande engelsk og dansk sammen. Your Shopping Cart is empty og der er også flere andre tekster. Igen på jeres billede med telefonertider skriver i Man - Fre: 9am - 17pm. Det ville se bedre ud med et format der så sådan her ud: 9:00 - 17:00.
Generelt, så syntes jeg i skal være opmærksomme på at i bruger det samme format når i skriver tlf nr, beløb, e-mails o.s.v.
Der er lidt for mange elementer som ikke har så meget med et køb at gøre. Tags boksen mener jeg ikke i få flere kunde ved at have - det sammen med afstemningen.
Stort plus for jeres "Din Sikkerhed" boks - den rammer rigtig godt, og lige med de informationer som en kommende kunde skal have.
Når jeg ser fri fragt over 1000,00 så leder jeg autoamtisk efter mere jeg kan købe, netop for at spare fragten - og det budskab fik i sparket direkte frem i snotkassen på mig :-). Super godt.
Jeres nyhedsbrev tilmelding er lidt anonym nede i bunden, og jeg tvivler på hvor mange i vil få tilmeldt dernede. Enten skal i have et nyhedsbrev, ellers ikke. Det virker som en tam mellemløsning. Bliver man automatisk tilmeldt ved køb?
Jeg syntes i skal have Mastercard, Visa osv logoet i farver (bunden). Hvorfor står dankort logoet ikke også i bunden?
I må godt modificere jeres meta tags på siden. Et titel tag som "låse" er ikke særlig brugbart, og i har tilsyneladende samme description på alle sider. Titel tag og Description er det som skal sælges jeres side i Googles søgeresultater.
I kan se hvordan jeg har gjort på avisabonnement tilbud , samt hvilket resultat det giver når mit website dukker op et søgeord på Google.
Under produkt siden, så syntes jeg i skal fremhæve jeres "læg i kurv"-knap med en frisk farve. På samme måde som i har gjort under checkout med Køb nu knappen.
Det er ikke strømlinet med tekster - str. og skriftyper, nogle steder bruger i en type og str. andre en helt anden. Det virker uproffesionelt og frontpage hjemmeside agtigt :-).
Rabatkoder bryder jeg mig ikke så meget om - hvis andre skal have rabat, hvorfor kan jeg så ikke også få det? Det irritere mig at vide, jeg potentielt kunne have fået den vare billigere.
Jeres købs procedure er ikke den mest simple, men det skyldes nok at det er bygget på et standard system. Når man er i gang med selve købet, og er i gang med at taste ens adresse informationer ind, så syntes jeg godt i må fremhæve Visa, Mastercard og Dankort logoerne. Det giver en slags naturlig tryghed, for den her webshop er i orden.
Alt i alt en pæn løsning, men heller ikke noget man siger 'Wow' til :-)
Med venlig hilsen
Casper Schneider