Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn på virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Fra  Kvadrant Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal det være - jeg er nødt til at gøre det - har snakket for længe om at gøre det så nu er det nu...

Jeg vil lave børne accessories(og nok også en lille tøjkollektion) - puslepude betræk, hagesmække, ting til sengen etc - noget med et website, blog og salg i butikker med tiden. Det skal startes op mens jeg er på barsel - fortsætte ved siden af fuldtidsarbejde og til sidst bliver det så stort at det kan kaldes "mindre virksomhed med 1-10 ansatte".

Nu er det bare sådan at jeg længe er gået under navnet Frk Munk(med de små syslerier jeg har lavet indenfor alle kategorier - ikke kendt ude i byen men kendt i venskabskredsen). Jeg synes bare ikke helt det passer længere - og specielt ikke hvis jeg kommer til at lave noget drengetøj... Hvad synes i eller evt. har erfaring med? Tænker også at det kunne være noget forkortelses agtigt af mit fulde navn Munk-Janson = Muja, Munjan... Men er det for søgt og svært at huske? Synes navne som Ejsikkelej og Småfolk er virkelig gode, da de ligesom associerer til børneleg/børn men kan ikke komme på noget der ikke er taget... Nogen ideer?

Jeg håber på lidt hjælp så jeg kan komme ud over stepperne...

Med venlig hilsen

Pia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia!
Det lyder spændende, men inden du går i gang med at starte på projektet så skal du lige være klar over at der er rigtig meget arbejde i at starte en sådan virksomhed op som du taler om.

når det nu er sagt, hvad med at kalde din virksomhed frkmunk ?
navnet er kort, unikt, og ligger godt i munden.

hvad ang. domænenavne så har jeg lige tjekket det for dig, og alt ligger sådan set ledigt under www.frkmunk
din hjemmeside kunne jo ligge på www.frkmunk.dk ?

Nu har jeg sagt hvad jeg ville , du må have held og lykke med projektet :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

småting.dk

lille-munk.dk

børnetilbehør.dk

småfolk kan jeg også virkelig godt lide, men domænet er optaget - medmindre det er dig selv der har taget det:-)

Navnet til en webshop, skal efter min bedste overbevisning være: nemt at huske (lyde godt), være NEMT at stave til og sige noget om hvad der findes på siden.

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

SMUKJA

munKID

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)