Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal Vi sælge for dem ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin!
Jeg beklager mit manglende svar på din mail, men giv mig et kald, så har jeg et par emner, vi kan snakke om både i forhold til frb.allé-jobbet og et nyt.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:42
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:57

Hej Martin,
først og fremmest god vind med kundejagten.

Dernæst en lille bøn; brugen af 'De' og 'Dem' virker en kende umoderne på mig. Hvis du alligevel insisterer på at bruge det, vil jeg anbefale at du fremadrettet bruger stort begyndelsesbogstav, da det skrevet med småt - i al fald på mig - virker som en påtaget høflighed, som afsenderen egentligt ikke formår at udføre korrekt; og dermed ender det bare med at blive temmeligt ligegyldigt...

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 18:28

Hej Anders

de må virkelig undskylde at jeg ikke havde set at det var en dansk stil jeg skulle skrive jeg håber på deres tilgivelse og at de ikke dumper mig

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:35

Hej,

giv gerne en vurdering af hvad I kan gøre for mig..

www.eye4design.dk

xxx

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MartinL:
de må virkelig undskylde at jeg ikke havde set at det var en dansk stil jeg skulle skrive

Se præcist den lille kommentar har overbevist mig helt og holdent om at jeg aldrig skal arbejde sammen med jer.

Anders prøvede - på en høflig måde - at give dig et godt råd. Når ovenstående er din reaktion på et velmende råd i en tråd hvor i selv søger kunder, så kan jeg kun frygte hvordan du/i vil behandle fx vores kundeemner......

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 23:37

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Se præcist den lille kommentar har overbevist mig helt og holdent om at jeg aldrig skal arbejde sammen med jer.

Jeg stod allerede helt af ved trådens titel: Skal Vi sælge for dem

Salget ligger ofte i detaljen og det er der helt åbenbart nogen her der ikke har sans for ...

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 08:21

Okay det er jeg da ked af at høre men Anders indlæg giver ingen mening altså der er ingen andre der har brokket sig over det, så hvad er grunden til at han komme med kritik ?

Hvis han nu havde gjort det for at hjælp kunne man skrive en PB hvor i kan skriver det hans synes der er i vejen, der er ingen grund til at ødelægge tråden med unødig kritik

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:01

Hej Martin,

jeg beklager mange gange, hvis du opfatter mit råd som en kritik. Det var på ingen måde meningen!

Essensen er bare, at hvis man lever af kommunikere med andre mennesker, så må man forvente at afsenderen bruger de rigtige virkemidler. Og i denne sammenhæng er de/dem/deres skrevet med lille begyndelsesbogstav, IKKE de rigtige virkemidler i min optik.

Og som i mit første indlæg, vil jeg fortsæt ønske dig god vind med din kundejagt.

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:24

Vi vil da også gerne kontaktes på 70 22 24 79

Håndlavet unika smykker af Modas Zofia - http://www.modaszofia.com

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)