Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SURFTOWN KONTROL DØD ?

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Har de så de samme muligheder som hos surftown ? (synes det virker lidt tørt derinde)

Nu er jeg jo lidt tryghedsnarkoman og det skal gerne være så enkelt og tydeligt og samme nemme brugerflade som surftown

Ikke noget teknisk :-)

Mikkel

Kan tage et screen af kontrolpanelet hos de 3 jeg har nævnt senere idag og smide dig en mail så kan du vurdere hvordan det ser ud, men de er ikke 100% ens, men de tilbyder stort set alle noget enkelt.. Dog er iwebhotel´s lidt mere besværligt end de andre.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:34
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:35
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:44

Du må meget gerne smide en mail med det i :-)

info@billigemobiler.nu

Unoeuro vil jeg da lige prøve at se på :-) Tak

Mikkel

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:44

Koludabyg:

Men var det ikke bedre lige at give dem en  chance for at få rettet fejlen, frem for at finde anden udbyder.

Har også et webhotel hos dem, det syntes jeg de har lidt problemer med - generelt er jeg tilfreds, men de har i hvert fald engang om ugen et lille nedbrud. Også skal man betale oprettelse for hvert ekstra domæne man vil have på webhotellet udover selve prisen på domænet. Også skal man betale for at benytte IMAP.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:56

Jo jeg ville da absolut også helst beholde surftown da jeg har været glade for dem, men jeg synes bare det er blevet alt for ustabilt og jeg smider jo penge ud på markedsføring hver gang de er nede eller jeg ikke kan få rettet i mine ting så jeg er up to date.

Bare det at få en meddelse om at nu er vi lige nede igen eller noget, man går bare rundt og ved intet.

Håber da Thomas og hans team får styr på tingene.

Der er jo også nogen der forlængere ens medlemsskab hvis de er nede over et døgn som en super service.

Mikkel

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:04

Mikkel:

Har du/i en deadline for hvor længe det fortsætter ? Jeg har 2 hoteller hos jer og som tidligere skrevet været glad for at bruge jer, men det stopper godt nok snart med at være kunde hos jer, hvis jeg ikke kan få det stabilt inden jeg skal forny mit hotel igen. Mener jeg har et par mdr tilbage hos jer.

Jeg kan garantere dig at det er løst inden du skal fornye dit webhotel! Problemet er eskaleret til en Red Alert, og vores Driftsafdeling er i løbende dialog med Parallels (vores systemleverandør) weekenden over.....

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:10

er der mulighed for at få nogen beskeder på noget eller ?

Jeg har tit ændringer til mine domæner, men ikke nemt i denne tid

Har du evt. mulighed for at finde mit login til mit andet hotel ? (brugte det til anden kunde)

Mikkel

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:18

Mikkel:

er der mulighed for at få nogen beskeder på noget eller ?

Jeg har tit ændringer til mine domæner, men ikke nemt i denne tid

Når vi har en mere 'permanent' løsning, så vil Server Status på http://www.status.surftown.dk blive opdateret. Parallels har implementeret flere tiltag de seneste uger, hvilket har forbedret performance. Men siden fredag eftermiddag har det kørt rigtig skidt, og det er de ved analysere årsagen til sammen med vores Driftsafdeling.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:23

Kan vi så risikere at der bliver helt dødt ? så det er nede på fuldtid ?.

Men vil da gerne prøve at give jer en lille chance for at rette fejlen, men bange for at miste penge på det :-( Da jeg lige pt. har udgifter for 500-600 om dagen på det webhotel (markedsføring)

Mikkel

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)