Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SURFTOWN KONTROL DØD ?

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal begynde...

Jeg har været så urimeligt dårligt hostet de seneste måneder, at jeg må finde en anden løsning. Og det piner mig, for jeg har førhen været så super tilfreds, at jeg ligefrem har anbefalet Surftown til andre.

Umiddelbart efter jeg opgraderede til Ekspert planen, gik det galt. Mine hjemmesider går i stå. Ind til jeg fik flyttet dem til en anden server, var vi oppe på ca 25 gange om dagen. Nu er det måske tre - Men vi taler om flere minutter ad gangen. Lige nu har jeg kurser der skal starte og Google adwords kørende for dette kursus - Ikke nogen god kombination, med Surftown.

Jeg har selvfølgelig ikke betalt ekstraregningen, fordi det er så urimeligt dårligt. Dette har jeg gjort opmærksom på. Og gud hjælpemig om den lovede flytning til anden server, tog mere end en uge. Jeg kunne heller ikke oprette emailadresser i samme periode. Det viste sig, at Surftown havde blokeret flytningen og alt andet, pga den regning der ikke var betalt. Ikke en gang en beklagelse fik jeg - selvom en eller anden virkelig har haft hoved under armen. Vi skrev sammen om at jeg afventede betaling, i samme tråd som vi skrev om serverflytningen.

Nej, jeg kan heller ikke komme på kontrolpanelet - og det igen her til morgen.

Så er der spørgsmålet om at flytte domæner. Da jeg valgte at opgradere til det større webhotel, var det for at flytte fra meget billige, men ringe webhoteller i USA. Hos Surtown kan kan tilføje domæner selv - nemt og uden betaling. Dette er selvfølgelig attraktivt, når man som jeg har en del og hvorfor i alverden betale for noget, man lige så nemt kan gøre selv?

Jeg havde bla et .net domæne (Indretningsarkitekt.net) og da jeg gerne ville indtaste det flytningsnummer jeg fik hos min forrige host, henviser support til en vejledning der ikke kan følges - Uden at oplyse den kun gælder, hvis man har betalt for en flytning. En flytning jeg nu ikke kan bestille, fordi den allerede er foretaget.

Support svarer ikke på spørgsmål om, hvad jeg så skal gøre....

Jeg har også bedt om oplysninger om et .eu domæne, hvor jeg selv skal ændre DNS - Disse oplysninger kan jeg ikke få hos Surftown.

I alt har jeg fire domæner, der lige nu ikke fungerer pga Surftown - enten opsætningsvejledninger der er mangelfulde, og/eller manglende svar på spørgsmål til support.

Min største udfordring lige nu, er at finde et webhotel der med garanti virker. Dette er simpelthen bare for tidskrævende. Jeg har nu dårlige erfaringer med tre og orker ikke mere.

Det der ærgrer mig allermest er, at det har kørt upåklageligt et helt år og support var hidtil super.Gud hvor har jeg brugt mange timer på det skidt!

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 08:42

Arkitekt:

Min største udfordring lige nu, er at finde et webhotel der med garanti virker. Dette er simpelthen bare for tidskrævende. Jeg har nu dårlige erfaringer med tre og orker ikke mere.

Det sker desværre ofte, at når webhotellerne begynder at få gang i den, så begynder problemerne at vise sig.

Jeg har også et webhotel hos www.startlogic.com og det har virket ganske fint, det eneste problem jeg har haft med dem er, at de har en grænse på 250 MB pr. e-mail konto, det kan være et problem hvis man gemmer alle ens e-mail flere år tilbage :) En rigtig god ting er at de tager backup af alt også e-mail, jeg kom til at slette en e-mail konto den have de genskabt indenfor 12-24 timer.

Jeg har også et webhotel hos megahost som ser ud til at virke godt, men i forhold til dit behov har de måske for få domæner man kan have på ens konto.

Syntes heller ikke at jeg har kunne få adgang til surftown´s kontrolpanel (i hvert fald ikke over e-mail) siden engang i nat.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:15

Arkitekt:

Jeg har været så urimeligt dårligt hostet de seneste måneder, at jeg må finde en anden løsning. Og det piner mig, for jeg har førhen været så super tilfreds, at jeg ligefrem har anbefalet Surftown til andre.

Jeg har skimmet sagen igennem, og den ser bestemt ikke ud til at være løst hensigtsmæssigt fra vores side. Den er nu eskaleret til vores supportchef, som du hører fra på mandag.

Fortsat god weekend ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:44

Thomas Folmann:

Nu ved jeg ikke hvor mange gange jeg ikke har haft mulighed for at komme i mit kontrolpanel, nu er den sku gal igen igen!.

Har du/i en deadline for hvor længe det fortsætter ? Jeg har 2 hoteller hos jer og som tidligere skrevet været glad for at bruge jer, men det stopper godt nok snart med at være kunde hos jer, hvis jeg ikke kan få det stabilt inden jeg skal forny mit hotel igen. Mener jeg har et par mdr tilbage hos jer.

INFO: er der andre der kender hotel med samme muligheder som surftown hvis der ikke snart skere noget ? Dog også noget der kan tage wordpress.

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:01

Jeg har lige luret idt på One.com

Er de stabile ?

Hvor mange domæner kan man have ved dem ? ( står der ikke lige )

Og så skulle de gerne kunne tage .nu domæner

Hvordan er de med wordpress ?

Mikkel

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:10

Mikkel:

Jeg har lige luret idt på One.com

Er de stabile ?

Hvor mange domæner kan man have ved dem ? ( står der ikke lige )

Og så skulle de gerne kunne tage .nu domæner

Hvordan er de med wordpress ?

Mikkel

Har ikke haft problemer med dem, men de kan kun have et domæne pr. webhotel - Lige på det punkt er de lidt bagud med tiden :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:12

Ja okay så bliver det ikke dem, kender du nogen med plads til 10-15 domæner ?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:15

Hvis du har en 10 - 15 domæner, så skal du nok overveje at få en virtuel server.. så kan du også få indstillingerne ligesom du gerne vil have dem...

Det koster lidt mere, men så får du som regel også en lidt mere stabil og hurtigere server.. Jeg kan varmt anbefale www.acenet.dk .. Prisen er højere, men skal du have noget der virker ordentligt, skal man som regel også betale for det... kvalitet og pris hænger rigtig godt sammen i hosting-verdenen har jeg erfaret :-)...

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:20

Har de så de samme muligheder som hos surftown ? (synes det virker lidt tørt derinde)

Nu er jeg jo lidt tryghedsnarkoman og det skal gerne være så enkelt og tydeligt og samme nemme brugerflade som surftown

Ikke noget teknisk :-)

Mikkel

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:25

Mikkel:

Ja okay så bliver det ikke dem, kender du nogen med plads til 10-15 domæner ?

De koster lidt mere, men syntes at www.iwebhotel.dk har rigtig god support og de løser ting rigtig hurtig også udenfor åbningstid. Der er også megahost.dk, men begge steder er antal domæner lige i underkanten. men måske kan du forhandle dig til at få et par domæner mere i pakken.

Hvis du vil til udlandet er startlogic.com rigtig gode og 24 timers support som altid i udlandet.

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)