Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor jeg valge LR Health & Beauty System's forretningskoncept?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kiel, personligt vil jeg til enhver tid være loyal overfor LR, sådan er jeg og det synes jeg kun er en god mulighed for mig personligt at få et godt kendskab til produkterne på. Det er mit eget valg. Jeg har ikke skrevet under på, at jeg ikke vil købe andre produkter end LR, så ønsker jeg det, gør jeg det. Som jeg siger, så er der intet til hinders for, at en medarbejder i Netto handler hos Fakta efter arbejdstid, og som sagt, så blander LR sig ikke i om du bruger andre produkter end LR, men det villle være meget unaturligt om LR ikke, netop for din egen skyld, så du får personlig erfaring med produkterne, før du anbefaler dem til andre, anbefaler dig kun at bruger deres produkter. Tror nok direktøre så får travlt :-)

Hvis ham der har skabt kontakt mellem dig og LR var vidende om, at du kun vil købe et par produkter (og for den sagsskyld kun meget sjældent) så vil jeg også mene at det er helt rigtigt, at du ikke har dit eget LR medlemsnummer. Så er du en af vores meget velkomne kunder, der blot skal købe produkter til alm. katalogpris. Sådan forstår jeg mlm og der her geniale koncept med LR. Hvorfor sku der ellers laves disse kataloger?

Venligst

Allan

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:54

Din loyalitet overfor LR er rørende, men du besvarer ikke spørgsmålet

Hvorfor skal jeg finde mig i at jeg som kunde hos LR, og skal tillade at LR også kan blande sig i hvad jeg ellers laver i mit liv?

Burde det ikke være LR uvedkommende?

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 17:59

Allan:
og som sagt, så blander LR sig ikke i om du bruger andre produkter end LR, men det villle være meget unaturligt om LR ikke, netop for din egen skyld, så du får personlig erfaring med produkterne, før du anbefaler dem til andre, anbefaler dig kun at bruger deres produkter. Tror nok direktøre så får travlt :-)

Det er ellers en 100% identisk beskrivelse af det jeg har oplevet . og din direktør har åbenbart ikke nok at lave

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 18:05

Nu ku jeg godt tænke mig at vide to ting, hvilket mlm arbejder du med? Og hvordan har LR fået den information?

Jeg vil da heller aldrig acceptere at nogen virksomhed blander sig i mit privatliv, så svaret er ja, det burde være dem uvedkommende. Men jeg kan fortsat ikke forstå du er så rasende, til den situation du selv har beskrevet burde du aldig få dit eget medlemdsnummer. Ham der har skabt kontakten mellem dig og LR har virkelig misforstået noget, for du skal bare købe produkter til alm. katalogpris, længere er den ikke. Nu når du allerede præsenterer et andet mlm firma, så burde du nok lære din kontaktperson, hvordan man driver sådan et virksomhed, som vi gør.

Venligst

Allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:20

som sagt alle MLM tråde jeg har læst herpå amino.dk er blevet den største gang beskyldninger imod hinanden , med det er altid sjovt at følge dem , så ved man hvad går ind i vidst man tænkt at gøre dette , det er jo kun positivt og kan bruges til noget , synes da godt han må komme med lidt flere fakta og dokumentation evt. en udtagelse fra direktøren om de beskyldningerSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 18:26

Allan - jeg handler med chokolade, og jeg ville også gerne vide hvor jeres direktør har de oplysninger fra.

Mikael - jeg har brevet fra direktøren, men det sætter jeg sgu da ikke på nettet.

Jeg prøver at få afklaring på motivet om hvorfor LR kan mene at det er "god forretningskik"

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 18:46

Ja alle skal være mere end velkomne at følge tråden og kommentere på den.

Jeg forsøger absolut ikke at forsvare noget. Jeg kan kun rose LR for deres bonuskoncept, som jeg synes er rigtig genialt. Alle kan være med, og med lidt ekstra arbejde, kan man nå langt med LR, og det gælder ALLE. Alle har samme mulighed, blot spørgsmål om, hvor meget man gør ved det. Giver man den gas i nogle år (som de aller fleste ikke gør) så kommer man langt og kommer til at tjene mange penge. Men de flester har intet i mod at knokle 8-16 hele deress liv for en sølle løn og være lønslave, det slipper man fra, hvis man gir den gas med LR i nogle år. Og motivationen kommer stille og rolig snigende, når man begynder at se resultater på det arbejde man har gjort.

LR har 3 nøgleord:

Spar 30-40% på alle LR's kvalitetsprodukter til eget forbrug.

Tjen 30-40% ved videresalg til ikke-medlemmer (som du burde være Kiel)

Få løn ved at skaffe kunder til LR.

Venligst

Allan

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 19:08

Din direktør har oplært dig godt, det er samme intetsigende svar som ham kom med.

men nok om det held og lykke med forretningen

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 19:26

Kiel, du må endelig ikke misforstå det jeg skriver ang. at du burde være en ikke-medlem, for det burde du absolut ikke. Men henvisende til den beskrivelse du kom med, om at du kun skulle købe et par produkter til eget forbrug, så burde du være en ikke-medlem. Jeg kan simpelten ikke kommentere din situation nærmere, da jeg ikke har set jeres korrespondancer, men giver dig helt ret i, at en virksomhed aldrig skal blande sig i ens privatliv, så er det lige meget hva den hedder. Men undskyld mig, tror der har været nogle misforståelser mellem dig og direktøren, hvorfor pokker sku han ikke ønske dig som LR partner? Der må ligge noget dybere end det du kommer med, uden at jeg skal ku sige det, da jeg intet dokumenteret har set.

Venligst

Allan 

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 19:30

Jeg har forud for det brev overhovedet ikke haft anden dialog med firmaet eller direktøren udover vare bestilling - så der er ingen anden grund.

Jeg ringede også til ham for at få en forklaring, og det kunne han ikke give, andet end at jeg solgte chokolade og derfor måtte jeg ikke være registreret hos LR, og han kunne godt se at jeg kun havde købt lidt til eget brug.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)