Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor jeg valge LR Health & Beauty System's forretningskoncept?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kiel, jeg citerer hvad der bl.a. står i samhandelsbetingelserne:" Det er tilladt at sælge produkter og tjenesteydelser fra andre virksomheder med undtagelse af produkter og tjenesteydelser der konkurrerer med LR's varetilbud eller sælges med samme forretningsmetode (direkte salg)".

Så som direktør for LR, hvilke muligheder synes du selv, han har? (hvis ikke direktøren selv respekterer og følger op på dette, hvem skal så?) Håber du forstår ham bedre nu.

Venligst

Allan

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan:

Hej Thomas

Synes dit spørgsmål er useriøst, så jeg frabeder mig at svare på det. Er du interesseret i at høre om konceptet, er du mere end velkommen at vende tilbage. Jeg hjælper mere end gerne.

Venligst

Allan

Spørgsmål er ret konkret, Allan - og har sikker ikke foranlediget Thomas til at kontakte dig - da du sandsynlig er en nyere distributør i LR, kan det jo ikke forventes at du tjener penge, mange penge eller kan leve af det (såfremt det måtte være et langsigtet mål) - enhver vil have respekt for en noget mere velvalgt version som respons: Alle vil da have forståelse for at hvis du lige er startet, ja så er du på vej, ved at skabe - og understrege det faktum man selvfølgelig ikke kommer sovende til noget her i livet - heller ikke selv om man ikke kan undvære LR produkter ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)