Kiel, personligt vil jeg til enhver tid være loyal overfor LR, sådan er jeg og det synes jeg kun er en god mulighed for mig personligt at få et godt kendskab til produkterne på. Det er mit eget valg. Jeg har ikke skrevet under på, at jeg ikke vil købe andre produkter end LR, så ønsker jeg det, gør jeg det. Som jeg siger, så er der intet til hinders for, at en medarbejder i Netto handler hos Fakta efter arbejdstid, og som sagt, så blander LR sig ikke i om du bruger andre produkter end LR, men det villle være meget unaturligt om LR ikke, netop for din egen skyld, så du får personlig erfaring med produkterne, før du anbefaler dem til andre, anbefaler dig kun at bruger deres produkter. Tror nok direktøre så får travlt :-) Hvis ham der har skabt kontakt mellem dig og LR var vidende om, at du kun vil købe et par produkter (og for den sagsskyld kun meget sjældent) så vil jeg også mene at det er helt rigtigt, at du ikke har dit eget LR medlemsnummer. Så er du en af vores meget velkomne kunder, der blot skal købe produkter til alm. katalogpris. Sådan forstår jeg mlm og der her geniale koncept med LR. Hvorfor sku der ellers laves disse kataloger? Venligst Allan |
Din loyalitet overfor LR er rørende, men du besvarer ikke spørgsmålet
Hvorfor skal jeg finde mig i at jeg som kunde hos LR, og skal tillade at LR også kan blande sig i hvad jeg ellers laver i mit liv?
Burde det ikke være LR uvedkommende?