Kiel, jeg forstår da godt din frustration over at du føler det sådan, men med det eksempel, som I refererer til m.h.t. om du handler i Netto selv om du arbejder hos Fakta kan absolut ikke bruges. Som alm. kunde hos LR, dvs. en kunde, der køber LR produkter enten som LR medlem eller ej, har sin fulde ret til at købe andre steder fra. Der hvor problematikken ligger er, hvis du forhandler konkurrerende produkter, længere tror jeg ikke den er. Men jeg kender ikke din sag konkret, så kan ikke udtale mig om den.
LR laver nogle rigtige gode kvalitetsprodukter ingen tvivl om det, men det vil altid være en smagssag uanset. Men det jeg absolut ikke forstår i alt det her, er at du har fået dit eget medlemsnummer uden en forretningspræsentation, det burde være helt udelukket. At indmelde nye LR medlemmer uden en LR forretningspræsentation burde ikke være tilladt, så jeg vil sige, at det burde du ihvertfald få. ALLE og jeg mener alle er mere end velkommen at være kunder hos LR og købe produkterne til den pris som står i de varekataloger LR udgiver, og naturligvis betale den pris, som står i disse kataloger. Hvorfor sku man ellers have disse kataloger? Hvis man så efter at have fået en LR forretninspræsentation kun ønsker at blive medlem og købe ind til attraktive priser til eget forbrug, det er noget andet, fordi så har man haft muligheden for at vælge blandt de muligheder, der er i LR. Så ham/hende der har skabt kontakt mellem dig og LR sku skamme sig, for du har ikke fået muligheden at vælge, da du ikke har fået en forretningspræsentation.
Men vil ønske dig held og lykke. Min fremtid ligger i LR og ville ønske andre ser de samme muligheder, jeg har set.
Venligst
Allan