Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor jeg valge LR Health & Beauty System's forretningskoncept?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg synes som Kiel det er en underlig politik, jeg har da også kunder/medlemmer i min butik, som køber produkter med eget medlemsskab, og så arbejder proffessionelt med et andet MLM firma - det er de da velkomne til.

Det andet minder lidt om "berufsverbot" - og det er der da ingen der har interesse i - og LR mistede jo en kunde (måske det endda var din).

Selv om man er ansat i Brugsen, er det da heller ingen forhindring for at handle i Netto.

mvh

Lillian Pabst.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 22:52

Hej,

Kan du fortælle mig lidt om, hvad produkterne koster ca?

Kan man få en speciel pris hvis man køber rigtig store mængder til eksport?

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 23:03

Hej Prince

Skriver du til mig  - eller til Allan med LR produkterne ?

mvh

Lillian Pabst

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:41

Hej Lillian

Jeg synes nu ikke det er "bondefangeri", og det eksempel du kommer med ang. den ansatte i Netto, kan bestemt ikke sammenlignes i denne situation. Jeg som LR medlem/partner kan frit vælge at købe andre produkter end dem LR laver. Men det er slettes ikke unormalt, at en, som driver en forretning med konkurrerende produkter ikke har interesse i det her tilfælde for LR. Det ville da være meget unormalt og utroværdigt, hvis du med de produkter du repræsenterer, holder f.eks. homeparty med nogle konkurrerende produkter. Det er lidt det samme her, for som jeg forstod det, så driver Kiel et firma, som sælger konkurrerende produkter, og det skriver man under på man ikke gør, når man tilmelder sig LR. Kiel er fortsat mere end velkommen til at være kunde hos LR, men så må han købe produkterne ind som en ikke-medlem fra en LR partner, længere er den ikke. Men jeg har da ikke skrevet under på, selv om jeg er LR medlem, at jeg ikke skal bruge eller købe produkter af andre mærker, blot at jeg ikke vil forhandler andre konkurrerende produkter. Så der er vi helt enige og derfor kan dit eksempel med Netto ikke bruges til sammenligning. Håber det gav bedre forståelse.

Venligst

Allan

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 00:46

Hej Prince

Jeg kan sagtens sende dig priskatalog for ikke-medlemmer og for medlemmer, men LR er allerede med lager i over 30 lande, så hvorfor eksportere, da du som LR partner kan forhandler LR produkter i alle disse lande, uanset, hvilket land du fik dit medlemsnummer. LR er direkte salg, og derfor er det ikke tilladt at sælge i fysiske forretninger.

Mere du vil vide, så spørg løs. Send mig din email adresse, så får du kataloget. Men jeg kan også sende dig en LR online forretningspræsentation, så du i ro og mag kan kigge det igennem der hjemme. Men en personlig præsentation er et must.

Venligst

Allan

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:39

Mit "eget" firma er også mlm, men overhovedet ikke konkurrende med LR produkter.

Jeg må give Lillian ret i at hvis jeg handler i Brugsen, skal uddeleren da ikke blande sig i om jeg køber resten af mine varer i Netto.

Vi er i 2009 med et frit marked, og derfor vil jeg under ingen omstændigheder acceptere at LR eller hvilket som helst andet firma skal begrænse mig i mit arbejde eller forbrugsvaner.

Jeg er ikke blevet præsenteret for LR forretningen, da det var rent kundesalg til mig da jeg handlede med LR.

Jeg var faktisk glad for produkterne, men jeg skal godt nok ikke købe der igen

Mvh Kiel

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 16:41

Kiel:
Mit "eget" firma er også mlm, men overhovedet ikke konkurrende med LR produkter.

- og selv om det var havde LR jo stadigvæk fået en ny kunde

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 17:14

Kiel, jeg forstår da godt din frustration over at du føler det sådan, men med det eksempel, som I refererer til m.h.t. om du handler i Netto selv om du arbejder hos Fakta kan absolut ikke bruges. Som alm. kunde hos LR, dvs. en kunde, der køber LR produkter enten som LR medlem eller ej, har sin fulde ret til at købe andre steder fra. Der hvor problematikken ligger er, hvis du forhandler konkurrerende produkter, længere tror jeg ikke den er. Men jeg kender ikke din sag konkret, så kan ikke udtale mig om den.

LR laver nogle rigtige gode kvalitetsprodukter ingen tvivl om det, men det vil altid være en smagssag uanset. Men det jeg absolut ikke forstår i alt det her, er at du har fået dit eget medlemsnummer uden en forretningspræsentation, det burde være helt udelukket. At indmelde nye LR medlemmer uden en LR forretningspræsentation burde ikke være tilladt, så jeg vil sige, at det burde du ihvertfald få. ALLE og jeg mener alle er mere end velkommen at være kunder hos LR og købe produkterne til den pris som står i de varekataloger LR udgiver, og naturligvis betale den pris, som står i disse kataloger. Hvorfor sku man ellers have disse kataloger? Hvis man så efter at have fået en LR forretninspræsentation kun ønsker at blive medlem og købe ind til attraktive priser til eget forbrug, det er noget andet, fordi så har man haft muligheden for at vælge blandt de muligheder, der er i LR. Så ham/hende der har skabt kontakt mellem dig og LR sku skamme sig, for du har ikke fået muligheden at vælge, da du ikke har fået en forretningspræsentation.

Men vil ønske dig held og lykke. Min fremtid ligger i LR og ville ønske andre ser de samme muligheder, jeg har set.

Venligst

Allan

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 17:21

Jeg var kun kunde hos LR, og derfor kan jeg heller ikke se at det skal være interessant at se en forretningspræsentation for at købe et par produkter, og det vidste sælger også at jeg ikke var interesseret i.

Men Allan husk at fortælle dine kunder at de er stavnsbondet til LR, det er der nok ikke mange der er klar over

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 17:23

Allan:
som I refererer til m.h.t. om du handler i Netto selv om du arbejder hos Fakta kan absolut ikke bruges

Så må du da gerne uddybe den yderligere, for det er da 100% det samme

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)