Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor jeg valge LR Health & Beauty System's forretningskoncept?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg blev en dag præsenteret for LR. Jeg anede ikke, hvilket møde jeg gik ind til. Jeg var ikke forberet på det var LR's forretningskoncept, idet det var en af mine kunder, der blot havde booket et møde med mig, fordi han havde et genialt koncept, han skulle fortælle om.

Da jeg mødte på hans kontor, stod der nogle produkter fra LR, og jeg tænkte straks, det her har jeg slettes ikke tid til, da jeg har fuld gang i min egen forretning, samt et andet job ved siden af.

Imens jeg blev præsenteret for LR's forretningskoncept, kunne jeg mærke, jeg forsøgte at finde årsager for, at det her ikke var noget for mig. Jeg forsøgte mig med forskellige modargumenter, som jeg ikke rigtig havde gennemtænkt, blot for at få afstand til at sku overveje denne forretningsmulighed.

Undervejs fik jeg lov til at prøve nogle af produkterne. Jeg har selv haft problemer med lidt tørre hudpletter forskellige steder. Sågar havde jeg tidligere haft rigtig meget udslet og eksem-lignende  i hårbund, på hænderne og armen. Jeg havde dengang forsøgt mig med Aloe Vera Juice, Aloe Vera shampoo og Aloe Vera gel. Dengang var det meget effektivt og havde hjulpet mig at komme af med alle mine hudproblemer, så jeg vidste allerede hvad Aloe Vera planten kunne. Den var nemlig GENIAL for mit vedkommende, så der havde jeg ingen betænkeligheder.

Efter forretningspræsentationen (hvilket forretningskoncept jeg iøvrigt syntes var ganske genialt) gik jeg med til at købe den første startpakke (produkter for min. 625 kr - dog kun første gang) Jeg skulle alligevel bruge noget til lidt tørre hudpletter, jeg havde fået igen, så min invistering villle alligevel ikke gå tabt, tænkte jeg. Jeg gik hjem og begyndte at tænke mere og mere i det her forretningskoncept. Efter jeg læste lidt mere i det materiale jeg fik udleveret fra LR med første pakke, blev jeg fuldstændig fanget og klar over, at det her var min fremtid. Jeg så KUN muligheder i LR. Ingen har noget at tabe, idet LR forhandler forbrugsprodukter til skønhed og pleje. Produkter vi alle i mere eller mindre grad bruger hver eneste dag. Dvs. markedet aldrig er mættet og da produkterne er tomme, køber folk nye, sådan er det hele tiden.

Men min erfaring med Aloe Vera produkterne var kun positive, så det var nemt nok for mig at træffe beslutningen, fordi jeg selv kan stå inde for, at LR leverer nogle produkter som gør en forskel (ihverfald på mig og mange andre jeg har snakket med efterfølgende)

En meget positiv fordel med at starte hos LR er, at man ikke selv, skal invistere så meget som en eneste krone. Man køber den allerførste startpakke til min. 625 kr. og så får man endda produkter til indkøbspris. Det er produkter man alligevel skal bruge, så det handlede for mig kun om at ændre købsvane og handle hos LR istedet for hos den fysiske butik. Folk er mere bevidste, og derfor er det ikke svært at sælge Aloe Vera produkter, samt andre naturlige produkter, som LR er kendt for. At produkterne er "made in Germany" giver en tryghed for god og stabil kvalitet, som igen er med til at hæve niveauet overfor kunderne og kommende partnere.

Jeg har i dag valgt at stoppe med den forretning jeg drev, den dag jeg blev præsenteret for LR, så den kunde jeg dengang havde, fik mig som en del af hans struktur istedet, og det synes jeg faktisk er en meget sjov historie.

LR har en super god og fair bonusordning, som virkelig gør det muligt for alle partnere at gøre en rigtig god forretning - enten som biindtægt eller mere, hvis indsatsen også er der.

Har du lyst til at høre mere om LR's forretningskoncept, så skriv nogle linier til mig, så vi får en aftale på plads for en forretningspræsentation. Det koster nul kr.

(i dag kan jeg slettes ikke klare mig uden alle de lækre produkter leveret fra LR)

Venligst

Allan, LR partner

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:27

Hva tjener du og hvorlang tid har du været involveret i det?

tak

Thomas Andreasen

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 02:07

Hej Thomas

Synes dit spørgsmål er useriøst, så jeg frabeder mig at svare på det. Er du interesseret i at høre om konceptet, er du mere end velkommen at vende tilbage. Jeg hjælper mere end gerne.

Venligst

Allan

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:10

Allan:

(i dag kan jeg slettes ikke klare mig uden alle de lækre produkter leveret fra LR)

Det lyder alligevel som der er skudt lidt over målet..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:45

Hej Allan,

Du skriver at du har lukket det firma du havde før, har du også opsagt dit tidligere job?

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 02:55

Bacardil, overhoved ikke. Det siger bare, hvor meget jeg selv kan stå ind for produkterne. Personlig erfaring betyder meget. Det ville være noget skuffende, hvis mine gæster oplevede at mit badeværelse var fyldt med produkter fra alle andre en LR, så nej, jeg er fuld tilfreds med produkterne.

Nicolaj, nej har ikke opsagt mit andet arbejde endnu, men en dag sker det måske, for jeg er fortsat meget glad for det andet job, og det betyder meget for mig og min familie, at alt andet også hænger sammen. Men ingen kender fremtiden. Jeg ved bare, at fåfremt jeg giver det gas med LR i nogle år, så kommer jeg til at tjene mange penge på det, og det vil alle andre også kunne. Når mine partnere kan, kan jeg også. Når jeg kan, kan mine partnere også.

Allan

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 08:35

Jeg er nu ikke så imponeret over LR eller deres danske direktør.

Jeg købte på et tidspunkt deres slanke system som KUNDE, og har nu fået et brev fra danske direktør at han forventer at jeg lukker mit mlm firma da jeg er registreret hos dem, og derfor ikke må handle med konkurrende produkter.

Jeg prøvede at forklare ham at jeg kun var kunde hos LR, men det ville han slet ikke høre på.

Så det kan godt være produkterne er iorden, men ledelsen.......

Jeg fik naturligvis skriftligt slettet mit nummer hos LR med det samme

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 12:27

Kiel, det er jo et temeramentspørgsmål, hvad man synes om det. På en måde forstår jeg Rene's (direktøren) synspunkt, for der står noget om det i betingelserne, når du melder dig ind i LR. Du er til enhver tid altid velkommen at være kunde hos LR uden at lukke dit andet firma, hvor du forhandler konkurrerende produkter, men så behøves du ikke at have dit eget LR medlemsnummer, men købe ind til katalogpris gennem en LR forhandler, som alle andre ikke-medlemmer gør. Du må forstå, at såfremt du driver en professionel virksomhed med konkurrerende produkter, så bliver direktøren nød til at siga fra. Der er jo mange mennesker, som synes meget godt om LR's produkter, men som ikke har deres eget medlemsnummer.

På den anden side, så forstår jeg godt, du reagerer som du gør. For i princippet kan alle LR medlemmer købe produkter fra konkurrerende virksomheder uden at LR kan finde ud af det, men forskellen er jo at du står registreret med firma, som sælger konkurrerende produkter. Jeg må f.eks. heller ikke holde homeparty med konkurrerende produkter, så det er stort set det samme, og det ville jeg aldrig finde på.

Tror ikke det ville være anderledes, hvis du f.eks forhandlede andre mlm produkter hos andre virksomheder. Du ville få samme besked.

Venligst Allan

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:16

Nej, mit eget firma er fuldstændig ligeglad om jeg handler med andet.

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 22:41

Kiel, nu forstod jeg på dit første indlæg, som at du drev eget firma, hvor du solgte konkurrerende produkter i.f.h. LR. Her til sidst skriver du, at dit eget firma er ligeglad, om du handler med andet. Så jeg forstår ikke helt, hvilken situation du er i.

Men som sagt, er der nogle betingelser, du må forholde dig til, når du indmelder dig som LR-medlem, og disse kan direktøren ikke se bort fra. Hvad der ellers er ang. din uheldig opstart med LR, kan jeg af gode grunde ikke kommentere, da jeg ikke kender nøjagtigt til det.

Må jeg spørge, fik du nogen sinde en forrætningspræsentation om LR's koncept?

Venligst

Allan

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)