Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Håndværker se her – 32 Mill. I ikke udførte opgaver Er I ramt af krisen? Så har jeg løsning til Jer.
Vi får dagligt omkring 60 forespørgelser fra kunder som ønsker et tilbud/job udført af håndværker. Kunden hendvender sig til os via vores hjemmeside, her har kunden indtastet deres ønskede opgave. Vi beregner så en ca. Pris – efterfølgende ringer vi kunden op og oplyser dem om den pris vi er kommet frem til. Kunden siger så jatak til et tilbud eller nejtak. Siger kunden jatak til at få et tilbud hendvender vi os så til dig ”vores partner” du kontakter og aftaler så selv nærmere med kunden.
Hvad er det lige du får.: Du får altså et varmt emne, en kunde som rent faktisk vil have udført et stykke arbejde. Det er så op til dig selv at lukke ordren.
Jeg sætter et par eksempler på emner ind så I kan se hvilke opgaver det evt. Drejer sig om. 1: Badeværelse, 2650 Hvidovre.: 52.967,50 Støbning af gulv: Inkl. fugning og vådrumsbehandling Opsætning af vægfliser: Inkl. fugning og vådrumsbehandling VVS pakke: Standard indeholder håndvask, toilet, bruser og armaturer
2: Badeværelse, 7200 Grindsted 81.346,25 Støbning af gulv: Inkl. fugning og vådrumsbehandling Opsætning af vægfliser: Inkl. fugning og vådrumsbehandling VVS pakke: Standard indeholder håndvask, toilet, bruser og armaturer
3: Tag renovering 1408 København Kr. 380.971,25 Tag type:
4: Tag renovering 6971 Spjald 347.880,00 0 DKK Tag type:
5: Maling, 2400 København 32.812,50 DKK Tapetsering: Inkl. spartling af vægge
Inkl. pletspartling
Inkl. pletspartling og slibning
6: Maling 6270 Tønder 94.687,50 Tapetsering: Inkl. spartling af vægge
Inkl. Pletspartling
7: Gulvslibning/lægning 48.375,00 DKK Opgavetype:
I indeværende måned har vi ikke udførte arbejder/tilbud liggende for ca. Kr. 32.000.000,-
Hvad koster denne håndsrækning så. PARTNEREN der udfører arbejder indenfor følgende fag:
Tagpris.dk - kr. 800,00 eks moms pr møde: Betontegl____ Decra____ Eternit____ Kobber____ Stråtag____ Tagpap____ Tegl____ Zink____
Murerpris.dk - kr. 600,00 eks moms pr booket møde for opgaver over kr. 10.000,00 kr. Opgaver derunder videreformidles direkte til PARTNER uden mødebooking for kr. 150,00 eks moms.
Malerpris.dk – kr. 600,00 eks moms pr booket møde for opgaver over kr. 10.000,00 kr. Opgaver derunder videreformidles direkte til PARTNER uden mødebooking for kr. 150,00 eks moms.
Gulvpris.dk – kr. 150,00 eks moms – kun formidling: Epoxy___ Klinker___ Linoleum___ Trægulv___ Tæpper (erhverv)___ Vinyl___ Fuldslibning___ Polering___ Trappe slibning____
Terrassetilbud.dk - kr.150,00 eks moms - kun formidling.: Træterrasser___ Brolægning___
Vinduespudserpris.dk – kr. 200,00 eks moms - kun formidling
Revisorpris.dk – kr. 400,00 eks moms - kun formidling.
Så hvis du mangler opgaver så kontakt mig heller end gerne.
Venlig hilsen Thomas Clausen thomasclausen1@gmail.com
|
Det er vel lidt det samme som 2eiss ApS med HentTilbud.dk laver... Jeg ved ikke hvor lang tid du/I har været i gang, men HentTilbud har været der i 4 år, og er i kraftig vækst og leverer varen..
Hvorfor skal man bruge jer, i stedet for dem? Hvad er jeres hjemmeside?