Øv, bøv, buh, bæh de er dårlige - vælg ikke dem, vælg mig - velkommen til Amino rådgivning. Tag dog en snak med dem og vurder om det er nogen du vil lave forretning med - kan du ikke selv vurdere det, så find nogen du stoler på der kan stå for den del.
Øv, bøv, buh, bæh de er dårlige - vælg ikke dem, vælg mig - velkommen til Amino rådgivning. Tag dog en snak med dem og vurder om det er nogen du vil lave forretning med - kan du ikke selv vurdere det, så find nogen du stoler på der kan stå for den del.
/Arco
Vælg mig - Hvad snakker du om? Jeg udbyder ikke SEO-ydelser, men det vill du vel have set hvis du havde brugt et par minutter på at læse min debat-historik igennem.
Det første jeg skriver er faktisk at jeg ikke kender dem... havde jeg været som mange andre i andre forums, havde jeg bare begyndt med at svine dem til, selvom at jeg ikke havde den fjerneste idé om hvordan firmaet er. Jeg starter med at angive det - og så kan han vælge om han vil bruge mit råd til noget.
Du kommer da også selv ind på "Amino rådgivning" når du skriver "Tag dog en snak med dem og vurder om det er nogen du vil lave forretning med - kan du ikke selv vurdere det, så find nogen du stoler på der kan stå for den del."
Sagen er enkel... vælger man den forkerte leverandør kan man brænde fingrene noget så grusomt - hvilket i sidste ende koster mange penge. Om Rønlund vil bruge mit indlæg kan jeg ikke bestemme - man han har muligheden for at tage det med i hans overvejelser.
Ikke mere brok for min side... der er alt for mange Amino-tråde hvor der bruges mere tid på at diskutere end at hjælpe spørgeren. Arco: Kig forbi http://www.demib.dk/seo-debat-seo-forums-1101.html hvis du allerede ikke har læst stykket
Jeg er super kritisk, specielt med et firma jeg ikke kender, men de kan vise nogle ret flotte resultater.. Kan være de kan få lov at bevise deres teknik på en mindre virgtig side.
Ville sådan set bare hører om der var nogle der kendte dem og hurtigt kunne side god for dem, eller...