Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kender dette SEO firma?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:15

Jeg kender dem ikke, men at de bruger samme meta-titel på alle sider er stærkt bekymrende. Desuden er der formulerings- og tastefejl.

Hvis de hverken kan skrive tekster eller lave ordentlig seo på deres eget site, kan de nok heller ikke på dit.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 6 person

Øv, bøv, buh, bæh de er dårlige - vælg ikke dem, vælg mig - velkommen til Amino rådgivning. Tag dog en snak med dem og vurder om det er nogen du vil lave forretning med - kan du ikke selv vurdere det, så find nogen du stoler på der kan stå for den del.

/Arco

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:49

Hej

Hvad søgeord er det du gerne vil have op på første side. Måske er det slet ikke så svært at du behøver og betale dig fra det ?

Thomas

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:49

Arco Iris:

Øv, bøv, buh, bæh de er dårlige - vælg ikke dem, vælg mig - velkommen til Amino rådgivning. Tag dog en snak med dem og vurder om det er nogen du vil lave forretning med - kan du ikke selv vurdere det, så find nogen du stoler på der kan stå for den del.

/Arco

Vælg mig - Hvad snakker du om? Jeg udbyder ikke SEO-ydelser, men det vill du vel have set hvis du havde brugt et par minutter på at læse min debat-historik igennem.

Det første jeg skriver er faktisk at jeg ikke kender dem... havde jeg været som mange andre i andre forums, havde jeg bare begyndt med at svine dem til, selvom at jeg ikke havde den fjerneste idé om hvordan firmaet er. Jeg starter med at angive det - og så kan han vælge om han vil bruge mit råd til noget.

Du kommer da også selv  ind på "Amino rådgivning" når du skriver "Tag dog en snak med dem og vurder om det er nogen du vil lave forretning med - kan du ikke selv vurdere det, så find nogen du stoler på der kan stå for den del."

Sagen er enkel... vælger man den forkerte leverandør kan man brænde fingrene noget så grusomt - hvilket i sidste ende koster mange penge. Om Rønlund vil bruge mit indlæg kan jeg ikke bestemme - man han har muligheden for at tage det med i hans overvejelser.

Ikke mere brok for min side... der er alt for mange Amino-tråde hvor der bruges mere tid på at diskutere end at hjælpe spørgeren. Arco: Kig forbi http://www.demib.dk/seo-debat-seo-forums-1101.html hvis du allerede ikke har læst stykket

Ha´ en god dag!

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:53

Jeg er super kritisk, specielt med et firma jeg ikke kender, men de kan vise nogle ret flotte resultater.. Kan være de kan få lov at bevise deres teknik på en mindre virgtig side.

Ville sådan set bare hører om der var nogle der kendte dem og hurtigt kunne side god for dem, eller...

Hvis det var nemme ord ville jeg selv ordne detWink

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)