Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er e-wire godt nok kendt, så købere føler sig trygge ved det ?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Niels:

Istedet for at snakke om mistanke om fraud og hvad ved jeg, så kunne du vel fortælle ham hvad han skulle gøre bedre og måske sælge ham noget rådgivning ;)

Jammen jeg må hellere starte med at undskylde min oprindelige antagelse af at trådstarter (og resten af Aminoholdet) forstod sig på ganske simpel konverteringsoptimering.

Grunden til at jeg antog at trådstarter besad kompetencer indenfor dette område er at han netop spørger sig til hvorvidt købere føler sig trygge ved at brue E-Wire, det er et godt og legitimt spørgsmål der i mange tilfælde kan være ganske afgørende for din forretnings success.

Når man optimerer sin side til at konverterer går man ind og kigger på hele brugerens process fra de første gang ser din side, til de til slut bliver kunder. I den forbindelse er feedback fra would-be kunder uundværlig, og samtidig utrolig svær at få. For de kunder som IKKE køber noget af dig, fortæller dig bestemt ikke hvorfor de ikke gjorde det. De forlader bare din side og kommer aldrig tilbage.

Trådstarters oplæg gav mig det helt klare indtryk at konvertering var vigtig, derfor gav jeg feedback basseret på de umiddelbare indtryk jeg fik da jeg så siden, indtryk som jeg ville have uddybet på såfremt der var blevet spurgt ind til dem. Indtryk som en stor del af trådstarters potentielle kunder OGSÅ vil have men aldrig nogensinde kommunikerer ud ... de handler blot et andet sted.

Et råd til trådstarter kunne have været at bruge 500-1000kr på lidt grafisk assistance fra en af Amino mange nystartede grafikere/webfolk.

Men mit første råd vil være at lære at tage imod kritik, hvad enten kritikken er velment eller ej. Hvis nu jeg bare have været ude på at kaste med mudder, så ville et kommentar som "Tak for dit indlæg, du har givet mig meget at tænke over" have pillet det FULDSTÆNDIG fra hinanden og dræbt en evt. muderkamp, _på stedet_.

Derudover kunne det jo tænke sig at jeg havde ret?

Under alle omstændigheder, håber jeg at du nu forstår meningen med mit første indlæg.

Til alle jer andre, så syntes jeg den lynchstemning som gang på gang opstår herinde er højest uheldig. Vi ser det både fra sitets officials, fra "de gamle" og de knap så gamle. Jeg vil gerne opfordrer jer til at tænke over hvordan det præger _jeres_ image ud ad til at i optræder på den måde.

Nok om det, hvis nogen føler sig overset eller gerne vil have noget uddybet er i velkomne på min mail mmc@mc-solutions.dk så skal jeg nok tale pænt og uddybe hvis der er spørgsmål til mine kommentarer. (underforstået, i spilder jeres tid ved at fortsætte i denne tråd)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:36

Mikkel Mikjær Christensen:
Under alle omstændigheder, håber jeg at du nu forstår meningen med mit første indlæg.

YesBeer

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:47

Hej Gadensgaard

Tak for dit indlæg

Tankevækkende  bemærkninger, dejligt med klog analyse, dine bemærkninger kommer helt klart med i min +/- vurdering af betalingssystemer.

Jeg er enig i at dankortet virker meget troværdigt, men det er også forbundet med store omkostninger og besværligheder for butikken, i en lille biks er det jo overskuddet, der spises af når PBS skal have gebyrer for opstart, løbende drift mv..

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 15:02

Hej Nicolaj

Tak for dit indlæg.

Det varmer med dine rare bemærkninger, jeg er ingen ørn ud i web verdenen, jeg er glad for at du ser min tilgang. Selvfølgelig er der en hel masse der kan laves bedre og ændres osv., men alle skal jo starte et sted.

Jeg synes også at Pay pal vrker mere brugt for tiden.

Jeg er lidt ked af starten på tråden, det var ikke min hensigt at der skulle al den ufred frem.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 15:09
Hej Rose Tak for dit indlæg og dine opmuntrende bemærkninger, rart at høre i denne tråd med hårde bemærkninger. Godt at høre din store positive erfaring med Pay pal. Min bekymring går på om folk kender e-wire, jeg synes de fleste i denne tråd samstemmende siger at e-wire var mest oppe for nogle år siden, så er den nok også ved at være glemt hos mange forbrugere. De bedste hilsener Finn
Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 15:15

Hej Knud

Tak for dine indlæg, jeg kan godt se din pointe med forhold til dansk lovgivning. Jeg er lidt ked af starten på tråden, det var ikke min hensigt at der skulle lægges i kakkelovnen.

Hav en god dag.

MVH

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 15:26

Hej Mikkel

Ærgerligt vi misforstod hinanden, din tone fik mig tændt af. Så jeg fik ikke dykket ned under overfladen, for at se hvad det var du mente - beklager.

I web verdenen er jeg novice.

Respekt for dit sidste indlæg.

Så håber vi en dag kan tage et krus øl.

MVH

Finn 

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 61
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 16:23

Du kan roligt bruge Pay Pal, det er et af de bedste, mest sikre og mest brugte betalings systemer i verden. Vi har selv rigtig god erfaring med det. Både i Danmark, men indrømmet, mest uden for DK.

Det må være en speciel dansk disciplin, at alt der ikke er forsynet med et lille rødt og hvidt flag, ikke er godt nok.

Der er 1000 tal flere der bruger Pay Pal, uden for danmark, end der er brugere af PBS osv.

Med venlig hilsen

Marcell Petersen

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 16:59

Hej Marcell

Tak for dit indlæg.

Jeg har efter denne tråd debat valgt at hælde til Pay pal.

Der er ingen tvivl om at danskere er meget glade for dankortet, for den danske forbruger har det da også været en blid overgang fra kontanter til "plastik". Hvad der imidlertid er bagsiden af medaljen er at PBS og landets banker efter succes'en med dankortet med at trække kontanterne ud af hovedpuderne og ind på diverse bankkonti, er at flere og flere udgifter i forbindelse med driften af systemet bliver pålagt virksomhederne, det er blevet bekosteligt at oprette og have en webshop med dankortbetalingsmuligheder, så for mig at se er det ikke en rentabel udgift for mindre virksomheder. Jeg kan godt se pointen med at PAY PAL, som udenlandsk virksomhed ikke er underlagt danske regler for forbrugerbeskyttelse og dermed en mulighed for utryghed, set med danske øjne. Pay Pal har til en vis grad indført deres egen forbrugerbeskyttelse om den er helt på højde med den danske er ikke sikkert, men de virksomheder, som har "sager" med deres kunder mister en række økonomiske fordele, har jeg læst mig til på deres hjemmeside.

Utrygheden ved internethandel ligger vel meget omkring den mulige anonymitet og hvad der kan gemme sig af rævestreger bag en evt. anonymitet.

Jeg tror at utrygheden kan mindskes ved klart at nævne personer, adresse mv. og så iøvrigt besvare telefon og mails hurtigt i webbutikker.

Pay Pal er meget stor i udlandet - enig, jeg bor i Italien og hernede er den meget almindelig, men det er selvfølgeligt ikke ensbetydende med at danskere uden videre slipper deres elskede dankort. Jeg blev faktisk i tvivl om man kan anvende dankortet til indbetaling på Pay Pal ?

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:38

Brug du roligt Paypal. Vi har Paypal samt en stor tysk udbyder i stil med PBS. 100% af alle danske kunder, der har været rigtig mange, har valgt Paypal (eller efterkrav). Ik en eneste har klaget, og Paypal systemet har mange super funktioner, især hvis kunden har svært ved betalingsdelen. Så kan man f.eks sende en regning via Paypal, og kunden skal blot klikke på et link, og vupti så er de inde på siden hvor kortinfo skal indtastes...

Så go for it ;D

MVH
Billige Marc Jacobs Solbriller

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)