Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er e-wire godt nok kendt, så købere føler sig trygge ved det ?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger efter et billigt og enkelt betalingssystem til min hjemmeside www.italiengodferie.dk, der er ikke råd til store opstartgebyrer og faste abonnementer. Jeg har kigget på e-wire, jeg er lidt i tvivl om det er godt nok kendt hos den "almindelige" forbruger, vil helst have at folk føler tryghed når de skal betale.

Er der nogen af jer herinde, der har erfaring med det eller andre enkle betalingssystemer.

MVH

Finn

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Med den side der ville jeg ikke bekymre mig om E-Wire's troværdighed ...

Cirka alle mine fraud-alarmer går af på den side der, jeg ville aldrig turde handle der og jeg ville fraråde alle der spurgte ...

Så jeg ville nok i dit sted sarte med at se lidt indad :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Cirka alle mine fraud-alarmer går af på den side der, jeg ville aldrig turde handle der og jeg ville fraråde alle der spurgte ...

i second that

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

I må begge have spist jeres hjerner - hvad hulen skulle sætte jeres fraud-alarmer i gang? Går de i gang ligeså snart en side ser mindre troværdig (og herunder mindre pæn / professionel) side?

Min fraud-alarm går først i gang når jeg læser noget der virker langt væk fra min virkelighed.

Folk der skal ud og nyde verdenen tror jeg godt kan gennemskue om der er værdi bag en hjemmeside uanset udseende, men alene på indholdet.

Hvad med en paypal konto eller bare en alm. bankoverførsel til du får mere gang i den?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:46

Hej Finn

Lav lige en gratis konto på OnlineBooker.com og lad os tage en snak. Det går alt for langsomt på vores system pt., så drik en stor kop kaffe imens. Vi bruger en moderne cloud computing platform fra en af verdens førende virksomheder som en af de første i Danmark. Vi presser dem for at gøre den hurtigere, som de naturligvis gør på et tidspunkt.

Vi kan tilbyde betaling via e-wire, epay, paypal, bankoverførsel osv samt fleksibilitet overfor dine behov, for vi har udviklet softwaren med din målgruppe for øje. Lav en konto, send mig en PM/Mail og lad os tage en snak om hvordan dit feriehus bliver udlejet mest muligt med mindst mulig administration. Jeg går ud fra du skal have lokale folk til at gøre rent? Det kan vi også hjælpe med.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 07:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Til Mikkel

Jeg vil gerne modtage kritik, men din ophøjede selvfede bedrevidende overmenneske facon stopper ligesom al form for kommunikation.

Alle skal starte et sted, det har du nok også gjort.

Synd at Amino skal belastes af sådanne ubrugelige indlæg.

Du må da have en del problemer med dine kunder, med den tilgang til dine omgivelser, kan anbefale dig noget personlig coaching

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 07:57

Hej Jesper

Jeg kigger på det og giver lyd fra mig.

MVH

Finn

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:03

Mikkel Mikjær Christensen:

Slå lige koldt vand i blodet Mikkel (har set din smiley til sidst). Man starter jo alle sammen ét sted og arbejder sig fremad. Du må tænke på at design er ud forskellige steder og der er jo bred forskel på dansk og kinesisk design.

Til trådstarter, så er e-wire god nok. Jeg har selv brugt dem på tigernet.dk inden jeg fik kortbetaling. Jeg var lige kort inde på din side og når du får mulighed for det så skal du lade en webdesigner kigge på det.

Men jeg vil ikke gå så langt som at snakke om fraud alarm....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 08:06

Hej Jørgen

Tak for dit modererende indlæg.

Jeg har kun brug for et par gode råd, til min første webside, jeg skal ikke give mig ud for andet end en nybegynder på området, og nu er det netop ikke websider der er mit levebrød, men noget helt andet, så jeg blev noget paf/gal over at skulle se sådan et par indlæg.

Tak for dit gode overblik.

MVH

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 08:17

Til Niels

Tak for dit venlige indlæg, det er sådan et indlæg jeg kan bruge til noget.

Glad for at høre du har haft positiv erfaring med E-wire.

Og ja jeg er selvgjort nybegynder i hjemmesider og har rigtig mange spændende ting at lære, ikke fordi det skal være mit levebrød men fordi jeg synes det er  spændende og sjovt at lave sin egen hjemmeside, så har jeg jo også lidt at gøre hele tiden, med at forbedre den, når jeg bliver skrappere.

MVH

Finn

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)