Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er e-wire godt nok kendt, så købere føler sig trygge ved det ?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Simon

Arrogant, usympatisk og ubrugeligt indlæg.

Synd for Amino, at du deltager her.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 12:13

Hej Finn

e-wire lider under det samme problem som fx PayPal - det yder ingen sikkerhed for forbrugeren. Du køber ikke et produkt/ydelse/indsætselvmere når du betaler igennem en sådan løsning, du køber e-wire/PayPal credits, og dermed har du ingen mulighed for at få pengene retur ved eventuelt svindel (som man fx kan ved betaling med dankort).

Jeg tror og håber aldrig e-wire og tilsvarende bliver lige så troværdigt for den almindelige bruger som fx. dankort betaling.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Finn Pedersen:

Jeg vil gerne modtage kritik, men din ophøjede selvfede bedrevidende overmenneske facon stopper ligesom al form for kommunikation.

Gider du godt tale pænt til folk der bruger tid på at hjælpe dig?

Hvis du ikke kan tåle og høre sandheden om den lorteside din søn har lavet til dig, så LAD VÆRE MED AT SPØRGE!

Og tak fordi du forsøger at ødelægge min dag.

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:23

Hvad med at du mikkel, fra starten af var kommet med en nogenlunde konstruktiv kritik istedet for små "flabede" vendinger.. Så  var det nok ikke ligeeee kommet hertil, at du ligepludselig indrager hans søn som værende en der laver "lorte-sider"... hvis det var mig der ejede amino, var du da klart banned... kommentare som det høre da ikke til nogen steder... manden spørger pænt om hjælp, ik hvordan hans side ser ud...

Bortset fra det, ja så ville jeg sagtens bruge e-wire (og har gjort det mange gange), hvis det var noget indhold jeg var interesseret i. Jeg har aldrig haft problemer med det, og synes det er en fantastisk måde at handle på.. Forstår ik at det ikke bliver brugt mere. Kan også anbefale PayPal.. bruger det tit, og ved PayPal er det tydeligt at se at det er meget udbredt.

VH

Lige_begyndt

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Niels:

Slå lige koldt vand i blodet Mikkel (har set din smiley til sidst). Man starter jo alle sammen ét sted og arbejder sig fremad. Du må tænke på at design er ud forskellige steder og der er jo bred forskel på dansk og kinesisk design.

Jeg gider ikke bruge tid på at forsvare mig overfor dig, du burde dog være klogere en trådstarter da dette trods alt ikke er "din første barberque".

Jeg kan sagtens slå koldt vand i blodet, og jeg kan sagtens tænke og regne ud at siden måske er legitim, men det er altså langt fra alle som kan det. Men folk som sider og surfer for at finde et feriested har ikke koldt vand i blodet, de ér spontane og de lytter efter deres første indtryk og handler efter det. Derfor er mit første indtryk af siden mere værd, end mit videre analyse af siden.

Jeg er lidt ligeglad med at trådstarter ikke kan se det, men det undrer mig bravt at du tilsyneladende heller ikke kan se det.

Nok om det, glædelig Torsdag til jer alle :o)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:55

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg gider ikke bruge tid på at forsvare mig overfor dig

Det behøver du heller ikke for jeg kender dig godt. Det er overfor Finn at du skal forsvare dig.

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg er lidt ligeglad med at trådstarter ikke kan se det, men det undrer mig bravt at du tilsyneladende heller ikke kan se det

Det jeg lagde mærke til var om der var kontaktinfo på siden.

Det jeg er lidt imod var din måde at reagere på, men den er jeg jo vant til så mig generer det ikke, men Finn er nystartet herinde og giv lige manden en chance for at komme inden for.

Istedet for at snakke om mistanke om fraud og hvad ved jeg, så kunne du vel fortælle ham hvad han skulle gøre bedre og måske sælge ham noget rådgivning ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:11

Tror faktisk at det kan være et plus at siden ser hjemmelavet ud. Han sælger jo ikke charterrejser, men et ferieophold i samme hus som ham og hans familie. Man føler jo allerede man kender manden, når man har læst lidt på siden. Den målgruppe han søger har lige præcis den alder og IT kundskaber der gør at de synes at hans hjemmeside ser hyggelig og vedkommende ud.

Jeg kan anbefale Paypal, som jeg ofte bruger. Ewire har jeg ikke brugt i flere år.

Jeg tager iøvrigt, som de fleste andre normale mennesker, også afstand fra Mikkels første indlæg i denne tråd!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 13:35

jeg har også brugt ewire en del før i tiden - dengang fungerede det ganske upåklageligt så hvorfor ikke også nu 2-3 år senere? ;)

Paypal er min egen foretrukne betalingsmåde til alt, også på min egen shop hvor det bliver brugt flittigt af mange.

Det der med at paypal ikke yder nogen garanti for overførte penge er noget ævl. Jeg har prøvet flere gange gennem de 5 år jeg har brugt paypal at få penge retur fra feks en snydesælger på ebay der aldrig leverede varen. Hvorfor skulle så mange mennesker worldwide bruge paypal hvis det ikke var den ringeste chance for at få sine penge retur hvis noget går galt - helt ærligt.. synes det er på tide at danskerne holder op med at være så mistroiske overfor et af de bedste worldwide betalingssystemer der findes pt.

Når det så er sagt, så synes jeg det er en fin hjemmeside du Finn har strikket sammen - det er jo ikke alt der behøver at ligne resten ;) keep on

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 13:47

Rose:
- helt ærligt.. synes det er på tide at danskerne holder op med at være så mistroiske overfor et af de bedste worldwide betalingssystemer der findes pt.

Danskernes mistroen kan måske skyldes, at fx PayPal ikke er underlagt den danske lovgivning.

Det kan godt være, at den er det (jeg ved det ikke), men alene mistanken om, at de måske ikke er det, vil aldrig få mig til at bruge denne betalingsmåde.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj:
Jeg tager iøvrigt, som de fleste andre normale mennesker, også afstand fra Mikkels første indlæg i denne tråd!

Man behøver vel ikke engang at være 'normal' for det.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)