Milla-Petit Denmark / ItalianBags:
Hvad angår forskellig størrelse på fotos...den skal vi også have kigget på...tak for tippet 
Flere fotos...bl.a. af detajer er i støbeskeen, da jeg netop for den kommende Forår/Sommer Collection har ønsket, at man gør mere ud af fotos...
Det forholder sig således, at jeg modtager alle fotos fra vores leverandører...og det er som udgangspunkt disse jeg skal bruge i butikken...
Jeg har ikke umiddelbart ret til at f.eks. ligge egne fotos af produkterne ind...med mindre jeg i nogle tilfælde får tilladelsen 
Ja det gør det selvfølgelig lidt svært, når det er producenten der skal "levere varen" hvad produktfotos angår. Jeg har lidt samme problemstilling i forhold til min kommende virksomhed på nogle punkter og der er jo desværre ikke så meget at stille op i forhold til det. Det eneste man kan gøre er vel at gøre opmærksom på hvis man synes der foreligger et problem/mulighed for forbedring og så håbe at de tager det til sig =)
Flere detaljebilleder lyder rigtig godt og jeg er sikker på at det kun vil være med til at fremme jeres salg. Den fordel som de fysiske butikker har over webshops, er jo at man her har mulighed for at vende og dreje produktet i alle vinkler, undersøge materialet, mærke, dufte, føle osv. Det må man som webshop jo så prøve at kompensere for med rigtig gode og detaljerede fotos, samt slå lidt på nogle af de fordele en webshop så har fremfor den fysiske butik. Personligt kan jeg for eksempel godt lide hvis jeg også kan se en taske på bagsiden.
Milla-Petit Denmark / ItalianBags:
Ægte pels...ja, jeg er så heller ikke selv til pels...og derfor har jeg valgt en leverandør, hvor man kan til- eller fravælge pelsen på jakkerne og frakkerne...
Mine egne skindjakker har derfor ikke pels...de er fravalgt på den enkelte model...
Men...jeg har kunder, som ØNSKER pelsbesætning på deres jakker / frakker...og der skal jo som bekendt helst været noget til os alle 
Hehe, jeg elsker så personligt pelslooket og har en del af dette i min garderobe, men jeg køber altid produkter med syntestisk fremstillet pels. De er i dag så gode til at producere det, at det kan ligne ægte pels på en prik. Det er billigere og der er ingen dyremishandling involveret. Det synes jeg personligt er meget vægtige argumenter. Desuden er det mere miljøvenligt at fremstille. Faktisk kræver det mere end 60 gange så meget energi at producere en pels fra et dyr opdrættet i et bur, som det gør at fremstille en tilsvarende syntetisk pels.
Det er jo en svær diskussion at gå ind i, for vil tro at de fleste vil være enten for eller imod hvad sådan et emne angår. For mig personligt, vil det eksempelvis ikke have den fjerneste betydning om jeg kan til- eller fravælge pelskanten. Det er simpelthen et spørgsmål om at jeg under ingen omstændigheder vil støtte en sådan produktion og dermed være med til at holde forespørgslen til denne branche oppe.
Nå, men det er så absolut ikke meningen at jeg vil blive politisk her, og da i særdeleshed ikke når det jo ikke var dette emne dit oplæg handlede om, ville sådan set blot gøre dig opmærksom på det (der er jo mange der ganske enkelt ikke tænker over det), da jeg ved at jeg langt fra er den eneste der handler ud fra dette synspunkt og jeg synes at det måske er værd at tage i betragtning ud fra et rent forretningsmæssigt synspunkt også, og ikke kun det etiske.
Der er nemlig kommet en utrolig stor opmærksomhed på dette fra forbrugerens side indenfor det sidste årti. Det er ganske enkelt ikke særlig accepteret længere. Eksempelvis har store kæder som Nørgaard på Strøget, Nice Girl, H&M, Message, Zara, Mango, Orsay, Bestseller (der dækker over bla. Vero Moda, Jack & Jones, ONLY og VILA), samt IC Companys (står bag mærker som bla. Tiger of Sweden, InWear, By Malene Birger og Peak Performance) valgt at føre en pelsfri (læs: ægte pels) politik, som følge af et stort øget pres fra forbrugerne. Senest har Munthe plus Simonsen fulgt trop i 2006 og erklæret sig pelsfri.
Der er absolut også stadig forbrugere der udelukkende vil have den ægte pels og det kan man så mene om hvad man vil, men jeg tror ikke længere at denne gruppe udgør majoriteten og den vil kun blive mindre for hver dag der går. I sidste ende er det jo fuldt og helt op til den enkelte om man ønsker at producere, forhandle eller købe sådanne produkter, men det var i hvert fald noget jeg personligt ville tage med i mine betragtninger som forhandler.
Ovenstående skal endelig ikke ses som kritik af dig som person eller din forretning og jeg håber heller ikke at du opfatter det som sådan, det er blot en observation ud fra mit synspunkt som forbruger, selvom jeg måske har nogle meget faste holdninger omkring emnet.
Jeg plejer altid at opfordre folk der bruger disse produkter, til at tage et kig på eksempelvis anima.dk eller pelsinfo.dk, for at få et indblik i hvordan branchen rent faktisk fremstiller deres produkter. Mange har nemlig ikke sat sig ind i hvad det egentlig er de køber. Hvis man bagefter stadig vælger at fortsætte sin støtte, så er det selvfølgelig et frit valg, men jeg synes i det mindste at man bør være oplyst om hvad det egentlig er man vælger at støtte og bidrage til. Det skal lige siges at videoerne på de respektive sider absolut ikke er for sarte sjæle, men det er trods alt sådan virkeligheden ser ud og hvis man kan holde ud at gå med det, må man vel også kunne holde til at se det.
Og så i øvrigt al mulig held og lykke med de mandlige hunks og butikken generelt 
De bedste hilsner
Amaris