Milla-Petit Denmark / ItalianBags: Jeg kunne godt tænke mig nogle flere kvindelige holdninger også :)
Ovenstående model er ikke lige "min type", så selvom jeg er en kvinde på 26, så ville modellen i sig selv altså heller ikke sælge noget til mig. Omvendt er der dog absolut intet stødende over det billede synes jeg, det er bare ikke optimalt i sammenhængen.
Når jeg køber accessories, som eksempelvis tasker, så betyder selve modellen faktisk meget lidt. Det er ikke dem jeg kigger på, men produktet jeg er interesseret i og hvordan dette er fremstillet. Af den grund synes jeg at det er synd at der nærmest er mere fokus på selve modellen end på produktet - tasken er ikke det første man ser, når man kigger på billedet. Her forholder det sig helt omvendt med den kvindelige model, selvom hun også er smuk og spændende at se på. Produktet er i fokus og da hun står i baggrunden for produktet, stjæler hun ikke opmærksomheden fra dette.
Hvad ovenstående billede med herre modellen angår, så skyldes dette blandt andet måden lyset falder på (der er for meget skygge på den side af tasken hvor der faktisk er lidt detaljer), at hans hånd dækker for en del af produktet, samt at den bare overkrop tager for meget fokus. Som andre også har nævnt, så synes jeg at eksempelvis en hvid skjorte (for at skabe kontrast i forhold til produktet) ville være optimal. Jeg er dog også af den mening at den i så fald skal være casual og den kan sådan set sagtens være åbenstående.
Nu har i selvfølgelig reelle produktbilleder i undermenuen og jeg ved godt at billedet med modellen blot er en appetizer, men det bør alligevel tydeligt signalere hvilket produkt i vil fremhæve. Jeres produktbilleder er sådan set ganske ok, dog er lige nøjagtig det med herretasken stadig for mørkt synes jeg. Når jeg kigger på det, så sidder jeg med følelsen af at jeg ikke er blevet klogere på produktet, end da jeg så billedet med modellen. Desuden åbner billedet med den brune version, ikke op i samme størrelse som den sorte når der klikkes på det. Det bør i ændre, så de begge åbner i den store version.
Nu er jeg meget detaljeorienteret når jeg shopper og måske shopper mænd på en anden måde, men jeg kan jo kun tale på egne vegne. Og for små/for få billeder af et produkt, samt utydelighed omkring detaljer, ville være noget der ville få mig til at kigge andetsteds i stedet.
Ellers synes jeg at i har et rigtig fint site, med nogle rigtig lækre produkter. Den er godt sat op, dejlig nem og overskuelig. Dog synd (blot min personlige holdning) at i sælger produkter med ægte pels. Det ville personligt få mig til at vælge jeres butik fra, uanset hvor forelsket jeg måtte være i noget af det i ellers har at tilbyde. Men sådan har vi jo vores forskelligheder som forbrugere og nogle ville sikkert ikke skænke det en tanke.
De bedste hilsner
Amaris