Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores nye smukke mandlige model...

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores nye mandlige model er, efter vores mening, gudesmuk :)

Og eftersom vi har (og stadig er i gang med) udvidet butikken kraftigt med herretasker, herresko, herrebælter, herreure...vil vi gerne på forsiden af ITALIAN BAGS signalere: MÆND, MODE, LÆKKERT, ELEGANCE m..m.

Der, hvor jeg så bliver en smule i tvivl er:

Er fotoet af vores mandlige model det mindste anstødende til vores nordiske forhold Huh?

Eller er han bare en fryd for øjet, som bevirker, at man har lyst til at gå videre i butikken = han sælger Wink

Vores kvindelige model er jo uden tvivl også en skønhed (men mere "tækkelig" Smile

Jeg håber, at AMINO' er af begge køn vil give mig feedback på dette spørgsmål...

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:04

Han er ikke det mindste anstødende. Derimod tror jeg mere han virker som blikfang for kvinder, og absolut ingen positiv virkning har på mænd. Det får ihvertfald ikke mig til at købe tøj, og signalerer heller ikke at det er herretøj i sælger.

Hvis målgruppen er kvinder der køber tøj til deres mænd, så måske :-)
Men med noget lækkert tøj på tror jeg skam nok han kan sælge tøj, også til mænd.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:07

Når jeg ser på billedet, tror jeg ikke, at det kan støde ret mange.

Men jeg overvejer også, hvem det er du vil sælge til med det billede? Vil du have de kvindelige kunder til at købe tasker til deres mænd er det sikkert fint nok.

Men er det mændene selv, du vil tiltrække, kommer jeg til at tænke på det slogan, som JBS kørte i en af deres provokerende reklameserier: "Men don't want to look at naked men". Jeg tvivler på, at pinup-mænd øger omsætningen af tasker til mænd.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:19

Der må jeg give Frank 100 % ret. Hvis det er kvinden, der skal tage købsbeslutningen er billedet fint nok, men det sidste jeg som mand personligt ønsker at se på er andre nøgne mænd. Eurgh! Tongue Tied

Men jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at nogen skulle finde dét billede det mindste anstødende i 2009.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København SV
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:35

Milla-Petit Denmark / ItalianBags:

Og eftersom vi har (og stadig er i gang med) udvidet butikken kraftigt med herretasker, herresko, herrebælter, herreure...vil vi gerne på forsiden af ITALIAN BAGS signalere: MÆND, MODE, LÆKKERT, ELEGANCE m..m.

Du signalerer ikke just mand/mænd ved at sætte en halvnøgen mand ind på forsiden... I mine øjne bliver det lidt for feminint med vand og grønne områder i baggrunden. Jeg tror ærlig talt billedet havde virket bedre med et lidt med rå baggrund eller evt. en mand i din foretruknes målgruppes tøjsmag. Mode <-- bestemt... det jo et vidt begreb.... Lækkert<-- for en kvinde måske? Elegance<-- absolut ikke. Elegance er et spørgsmål om at kunne trække en meget anstændigt og klar formel tone med en skarp kant.  Hvilke italienske designere som regel rammer godt... Du burde jo i realiteten fokusere på at ligge dig en godt stykke op af armani og deres kant: http://www.emporioarmani.com/home/tskay/5AD08E3B

Håber det hjælper... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:49

1. Manden er fin, lidt metro, men fair nok. Jeg køber ikke af ham pga. sådan et billede. Jeg ville gå efter noget mere "prestige".. Bar overkrop er fint, man lad der i det mindste være en åben jakke eller skjorte.. Jeg synes ikke det er fedt at se på, og jeg er sikkert målgruppen: En 22årig dreng fra Århus som også træner og går op i hvordan jeg ser ud..

2. Havde meget svært ved at se tasken i starten på billedet. Liger bare i vil reklamerer for en mand i bar overkrop.

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:10

Synes bestemt han er lækker og kunne da godt forestille mig, at han vil appelere til unge kvinder, der vil købe en gave til sin kæreste/mand. Nu er jeg selv 46 og min mand ligner jo ikke just modellen på billedet, og jeg er heller ikke sikker på at tasken vil klæde min mand (som er 38). Så jeg er enig med de øvrige i debatten om, at model og billede afhænger af målgruppen og at mange mænd nok ikke vil føle sig tiltrukket at billedet.

Men herligt at der også er noget godt for os kvinder at se på! Mænd må også godt have sex apeal

held og lykke med salget af de italienske tasker.

De varmeste hilsener Elsebeth FoghSmile

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 22:16

Kunne i ikke i føre ham et smart habitsæt fra italy saa han bliver mere business at se paa?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

Anders Sorensen:

Kunne i ikke i føre ham et smart habitsæt fra italy saa han bliver mere business at se paa?

Præcis. Nu er jeg selvfølgelig ikke et pletskud lige mit i jeres målgruppe, men det der sælger herretasker til kvinder, ikke til mænd :)

- Simon

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:54

Tak for inputs og holdninger :)

Lige for at slå een ting fast: vi sælger IKKE herretøj ;)

Jeg kan godt følge de herrers synspunkt om at signalere businessmanYes

Jeg kunne godt tænke mig nogle flere kvindelige holdninger også :)

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)