Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/investore med 200.000kr. søges

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg snart snakket med mange og alle siger det er dårlig ide fordi jeg ikke er 18år s¨å derfor skriver jeg til jer for at fortælle jeg dropper det.

Mvh Lasse

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:18

Dejligt med et grin i de sene timer - Ja du må undskylde, men den manglende indsigt og morale får det hele til at køre af sporet.

Prøv i første omgang at skrabet egen kapital sammen - Få et fritidsjob eller lign. Rom blev ikke bygget på en dag.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:20
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Master Vind:

Nu har jeg snart snakket med mange og alle siger det er dårlig ide fordi jeg ikke er 18år s¨å derfor skriver jeg til jer for at fortælle jeg dropper det.

Mvh Lasse

Hej Lasse,

Start i de små og kæmp dig op - i stedet for at købe en ny dyr webshops, så optimer dine 'gamle' og gør dem til de bedste og tjen det dobbelte. Cool

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:59

Hej Lasse

Må kun give dem ret, der siger du skal starte i det små, og kæmp dig frem og få nogle flere erfaringer. Kan selv give dig det råd at tænk på netværk, netværk er i dag en af de vigtigste måder at få en virksomhed op og kører eller få et job.

Kan ikke lade vær med at kommenterer på din fordeling, da der ikke er andre der har gjort det. Med denne beskrivelse: 

Master Vind:
De 25% er: Hvis vi nu tjener 400.000kr. vil du få de 300.000 kr. og jeg de 100.000 kr. og har dermed betalt halvdelen og på den måde ejer  vi hver 50%.

Så har du ikke betalt for de sidste 25% som, du skal have for at det bliver 50/50. Så er overskuddet bare blevet delt. Hvis du skal købe de 25% skal du give 100k, til din investor som han ellers ikke var beretiget til. Det vil sige hvis i tjener 400k i overskud, så skal investoren have alt, så har du købt den sidste del. 

Kæmp videre, så skal du en dag nok få din egen shop eller blive del af en! Keep up the spirit!

Dbh Kristoffer

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)